X
xfallonx
Vieras
Olen jo pitkä aika sitten sopinut tapaamisen monien eri maista kotoisin olevien ystävieni kanssa ensi vuoden elokuun lopussa Englannissa, jossa viettäisimme vajaan viikon yhdessä. Nyt kuitenkin ilouutinen raskaudesta asetti matkan uuteen valoon, voinko lähteä vai en? Laskettu aika olisi kesäkuun loppupuolella, joten jos lähtisin reissuun, vauveli olisi noin 2kk ikäinen matkustaessaan. Haluaisin kovasti mennä, tuo tilaisuus ei ikinä tule toistumaan ja kyse on minulle erittäin rakkaista ihmisistä (olen asunut ulkomailla), mutta toisaalta tuntuu niin itsekkäältä raahata vauvaa vieraaseen paikkaan noin pienenä.. Tilat paikan päällä kyllä olisivat hyvät ja rauhalliset vauvan kannalta, mutta lentomatkan rasittavuus yms mietityttää.. Toisaalta mietin että sama kai se noin pienelle on missä maassa on, kun maitoa vain juo ja saa noudattaa omaa vuorokausirytmiään lukuunottamatta parin tunnin lentoja sinne ja takaisin. Onko teillä kokemuksia noin pienen kanssa matkustamisesta. ? Mitä itse tekisitte tuossa tilanteessa? Kertokaa kokemuksia!