Lenkki/kahvittelu/jutteluseuraa I-Vantaalta?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva äippä -77
  • Ensimmäinen viesti
tuleva äippä -77
Hei,

ensimmäistään odottava 27v. juuri äitiyslomalle siirtynyt tuleva äityliini etsiskelee seuraa itä-Vantaalta tulevista äideistä/pienten lasten äideistä. Tykkään liikkua paljon, lenkki/jutteluseuraa kaipailen lähistöltä (asun itse Ruskeasannassa). Myös Kahvittelut, kirppareilla käynnit yms. samanhenkisten kanssa kiinnostaa. Laitathan viestiä ja meiliosoitteesi niin kirjoitellaan ja sovitaan tapaaminen!


=)
 
Mischelin-82
Täällä olis 23-vuotias äippä ja asustellaan kans Itä-Vantaalla ja koska opiskelut on kohta kesän tauolla, niin olisi aikaa tapalla ja tehdä kaikenlaista muksujen kanssa.
Joten laitahan viestiä, niin tutustutaan =)

karjalakata@msn.com
 
no moi vaan,,, kenelle mun pitäis vastata... saapi ottaa yhteyttä ihan nimen kera. Tai kenen sovitulle tapaamiselle olen jättänyt tulematta? Onneksi oon saanu monta hyvää ystävää täältä. =) Sellaisia jotka osaavat pitää myös yhteyttä, ettei itse tarvitse olla aina se aktiivisempi. ;)
 
saija2005
moikka !!
oon 27 vuotias, ja esikoisen pitäis syntyä ihan näinä päivinä. ottakaa yhteyttä, niin vois tavata tässä kun on toipunut ensin synnytyksestä... asutaan idässä myös.
 

Yhteistyössä