Leninki miehellä

• Viestiketjun aloittaja Normaalia?
  • Ensimmäinen viesti
Aika yleistä jo
Nuorena hurahdinnaisten vaatteisiin, kun näin salaa äitini ja sisareni pukeutuvan nyloneihin. Kunnon kiiltävää kangasta olevat liivit,oikeat saumalliset sukat. Nylonin kahina tuntui niin kivalta. Siitä olikin sitten lyhyt matka alkaa salaa kokeilemaan niitä alusasuja. Lopulta sisareni sai minut kiinni, mutta oli ymmärtäväinen ja jopa antoi minulle käytettyjä omia asujaan. Kun muutin lopulta pois kotoa. Äiti laittoi laatikon mukaani sanoen siinä olevan ylläty. Kämpiööä avattuani paketin, löysin siitä aika määrän seksikkäitä alusasuja. Ädin ja siskolikan käyettyjä. Myös meikkejä ja kirje, missä äitikulta sanoi ymmärtävänsä asian, minkä oli jo tiennyt vuosia. Olin onnellinen ja siitä saakka olen käyttänyt naisten asuja lähes päivittäin omieni alla ja vaimoni tietää asian ja hyväksyy sen.

sivhos
Hiukan vaatehistoriaa.Mennään kauas taaksepäin.Miten miehet ja naiset pukeutuivat,oliko ammoisina aikoina aikoina naisten ja miesten vaatteita.Taisivat kulkea samanoloisissa vetimissä,eläinten nahkoja ja kaikkea mitä luonnosta sai.Nyt on naisten vaatteet,niihin ei miehet saa kajota vaikka kuinka mieli tekee.Naiset kyllä saavat pukeutua miesten vaatteisiin.Onhan skottilaisillakin kansallis,juhlapukuna kilt-hame kaikkinen kalukukkaroineen,Siellä vaalitaan perinteitä.Ei kukaan tule sanomaan kilt-asuiselle miehelle,ootsä joku homo,häh?Jos tykkää hameista ja muista naisille tarkoitetuista hepeneistä,siittä vaan.Ei niissä lue,miehiltä sakon uhalla kielletty.Miehet ovat pääarkkitehteinä naisten vaatetuksessa.Olen varma että heidän vaatekaapissa on monenlaisia luomuksia korkkareista alkaen.

Samanhenkinen
Hienoa, että olet löytänyt mekon ja naisen joka pitää moisista leikeistä. Pidä hauskaa harrastuksesi parissa!

Itse hurahdin (ja vaimoni myös) tähän lajiin vasta 40+ vuotiaana. Juttu alkoi pilana ja päähänpistona, mutta alkoi koukuttaa sekä minua että rouvaa enemmän ja enemmän, vaikka leikkisää hauskanpitoa se on edelleen.

Naisille vinkiksi: ennen viikonloppusiivoamiset oli meillä samantapainen kinan aihe kuin useilla pariskunnilla on. Nyt minä siivoan ja imuroin innokkaasti sisäkön mekossani ja vaimoo naukkailee valkoviiniä ja katselee. Kumpikin nauttii. Ja kun siivous on valmis nautitaan vielä enemmän.

sivhos
Naisille kaikenlainen pukeutuminen sallittu,miehille ei.Nyt raja-aitoja kaatamaan tasa-arvon nimissä,ei minkään kieroutuneen ajatusmaailman takia,vaan toteuttaa halujaan.Kun katsoo mainoksia,kauppojen myyntiesitteitä,naisille on tarjolla noin 90% koko luettelon sivumäärästä.Miesten rytkyt mahtuvat parille sivulle.Jotain kannattas tehdä miesten surkeelle pukeutumis vaihtoehdoille.

iäkäs kääkkä
Alkuperäinen kirjoittaja Normaalia?:
Innostuin kokeilemaan päälleni viikonloppuna oikeaa 50-luvun puolipitkää leninkiä ja sifonkialushameita, löysin ne viikolla kirpparilta. Korsetti, liivisukkia ja minihameitahan minulla jo on. En meinannut tohtia riisua niitä ollenkaan, edes yöksi, vaikutelma oli upea!
Tyttöystäväni tietää minihameistani, hänestä se on ihan okei. Saapa nähdä, mitä hän sanoo, kun näkee minut leningissäni.
Joo, ihan normaalia. Pukeutuuhan naisetkin nykyään housuihin.

petruska
Tämä leninkini on aito kolmevetoketjuinen, yksi selässä takana ja yksi kummalakin sivulla vyötäröllä. Leningin pälleni pukemiseksi täydyn kiristää korsetin niin kireälle, kuin vaan kykenen. Sitten siihen alushamepilvi päälle, ja lopuksi pujotan leningin päälleni yläkautta.
Nailonien laittaminen jalkaan on jotenkin kiihottavampaa kun leninki on jo päällä. Näin olen valmis sipsuttelemaan korkokengissäni.
Sain muuten positiivisen palautteen uudesta leningistäni tytöltäni eilen illalla.
Meikkaamisesta en niin itse välitä, mutta tyttöystäväni tuppaa meikkaamaan minut pukeutumissessiomme ajaksi.
Nyt pitäisi vaan löytää edes muutama 50-lukuinen leninki lisää; joko ihan iskemätön, tai sitten tällainen vähän käytetty, siisti, kuten tämä. Luulen, että tätä leninkiä on käytetty enemi vain pyhäleninkinä.
Ompa tosi mukava lukea näitä juttuja ja huomata, että meidänlaisia miehiä on paljon, jotka haluavat pukeutua naisten vaatteisiin. Tietoisuus siitä, ettei olekaan ihan yksin tämän harrastuksen kanssa antaa jonkinlaista tietynlaista tukea. Minulle ei ole ollut yhtä hyvää onnea, että olisin löytänyt noin ymmärtäväisen naisen rinnalleni. Liittoni purkautui, kun vaimolleni selvisi tämä mieltymykseni naisten vaatteisiin. Nyt elän yksin, mutta siinäkin on hyvät puolensa, kun se antaa mahdollisuuden pukeutua naiseksi niin usein kuin vain haluan. Sitähän tapahtuu nykyisin aika useasti mutta vain kotona. Toivotan teille kaikille saman asian parissa eläville hienoja hetkiä naisten vaatteissa.

Viimeksi muokattu:
erotic
Alusvaatteista on tehty eroottisia, siis naisten, ja naiset tykkää pukeutua joskus eroottisesti. Ja sehän onnistuu. Miesten täytyy turvautua naisten hepeneisiin, koska miehille ei yksinkertaisesti ole mitään eroottista alusasua.

Tapsa
No sillä lailla... Mut entäs sitte, kun ovikello soi ja siellä on naapurin Jaska pyytämässä Torx-pakkaa lainaan? Pyydätkö odottaan että kipaiset hamonen hulmuten ompelulaatikolla? Voi itku...

N 54
Kyllä on kiihottavaa kun komeela pojalla on lyhyt läpinäkyvä yöpaita päällä ilman housuja. On kiva katsella kun rupee nuorella seisoo ja kädellä hieroo kunnonnolla että seisoo pystyssä. Sitten kunnolla saa naida pitkään.
Toin nuorelle kaverille reissusta puettavaa "hameen alle". tuli kylään ja huvikseni sanoin että kokeilee. Riisu heti ja rupes kokeilemaan, kyllä oli komee poika kun sringejä laitto jalkaansa. Olivat vielä ohkaset että sringit ja läpi naky kun sillä rupes kovettumaan että tuli ylhäältä teska ulos. Kyselin tykkääkö ja kokeilin onko "tiukat", taputtelin pyllyyn ja tykkääkö narusta vaossa. Aikani hierottuani oli pakko itsekkin riisua ja ei tykännyt huonoa kun kellistin sänkyyn ja aloin naimaan kun kiihotuin pojan kovasta kalusta. Tulihan testattua tuomiset kunnolla että sai pestä heti kun ei kerinnyt kun sivuun vetämään et pääs munanpäälle.

Viimeksi muokattu:
Ms
No sillä lailla... Mut entäs sitte, kun ovikello soi ja siellä on naapurin Jaska pyytämässä Torx-pakkaa lainaan? Pyydätkö odottaan että kipaiset hamonen hulmuten ompelulaatikolla? Voi itku...
Mieskulttuuri taitaa olla aika rajoittunuitta. Aina pitää pelätä naapurin Jaskaa. Mitä jos sanoisi Jaskalle, että nyt oli fiilis pukeutua näin?

Itse naisena haluan hyväksyä monenelaiset harrastukset. Mutta pakko sanoa, että jos mies alkaisi olla se naisellisempi, voi tilanne jo olla vähän ikävä minulle...

Viimeksi muokattu:
queen
Innostuin kokeilemaan päälleni viikonloppuna oikeaa 50-luvun puolipitkää leninkiä ja sifonkialushameita, löysin ne viikolla kirpparilta. Korsetti, liivisukkia ja minihameitahan minulla jo on. En meinannut tohtia riisua niitä ollenkaan, edes yöksi, vaikutelma oli upea!
Tyttöystäväni tietää minihameistani, hänestä se on ihan okei. Saapa nähdä, mitä hän sanoo, kun näkee minut leningissäni.

Vaimo haluaa aina pukea minulle hameita ja sukkiksia ja liivejä ja sitten meikata mua.
Pitkän aikaa hän on yllyttänyt mua että häntä kiihottaisi katsella mua toisen miehen kanssa sillai. Yleensä aina kun ollaan hiukan otettu niin puhe kääntyy tähän aiheeseen.
Nyt hän on saanut pääni kääntymään ja olen luvannut että etsimme mulle seuraa hänen ilokseen. Jonkun timmikroppaisen kaverin ja mieluiten hyvin varustetun. Vaimo ei malta odottaa kun saa nähdä miten mun pöksyt vedetään alas ja saan kunnolla kyrpää peppureikääni. Muakin jännittää. Mitä kokemuksia muilla on? Miltä se tuntuu kun toinen mies laittaa kätensä sukkiksiin ja tarttuu lujasti kiveksistä? Ja antaa kalunsa imettäväksi?

Viimeksi muokattu:
Olli,.
Olin ensimäistä kertaa mekko päällä kun pääsin ravintolaan, vanhempi mies pokas mukaansa vaikka huomas että on munat. Parin paukun jälkeen työnsi kätensä hameenalle ja puristeli muniani että tuntu.Paino seinää vasten ja otti hameen ylös ja repäs Pikkumustat alas. Nai kunnolla että naapuritkin varmaan kuulivat kun rynkytti. Parin lasin jälkeen halus lattialla kun olin nelinkontin, sitten otti hameen kokonaan pois ja halus katsella kun kaatelin meille juotavaa. Siinä yö meni samaa rataa, ei haluttanut vähäänaikaan (naisea) miehelle mikä ei kysynyt edes nimeä.

jussi104
Vaimo haluaa aina pukea minulle hameita ja sukkiksia ja liivejä ja sitten meikata mua.
Pitkän aikaa hän on yllyttänyt mua että häntä kiihottaisi katsella mua toisen miehen kanssa sillai. Yleensä aina kun ollaan hiukan otettu niin puhe kääntyy tähän aiheeseen.
Nyt hän on saanut pääni kääntymään ja olen luvannut että etsimme mulle seuraa hänen ilokseen. Jonkun timmikroppaisen kaverin ja mieluiten hyvin varustetun. Vaimo ei malta odottaa kun saa nähdä miten mun pöksyt vedetään alas ja saan kunnolla kyrpää peppureikääni. Muakin jännittää. Mitä kokemuksia muilla on? Miltä se tuntuu kun toinen mies laittaa kätensä sukkiksiin ja tarttuu lujasti kiveksistä? Ja antaa kalunsa imettäväksi?
Voi, kun sä kirjoitat kiihottavasti. Mun oli pakko hakee korsetti ja sukat ja pukeutua niihin. Mull ei ole vaimoa (on erottu), mutta haluaisin tietty kokeilla joskus hommia miehen kanssa. Mä voisin ottaa siltä suihin ja antaa sen panna mua. Vielä parempi jos se olis pukeutunut naiseksi. Tai sitten olis nätti shemale.
Mä käytän aina korsettia tai housuliivejä vaatteitteni alla. En harrasta leninkejä enkä hameita.

Viimeksi muokattu:
mekkoman
Kyllä se on vaan niin jees käyttää joskus mekkoa,lähinnä kotelomekkoa.Alla tietysti kaunis pitsinen korsetti pitkillä sukkanauhoilla,nylonsukat,pitsipöksyt ja jalassa tietty korkkarit.Se tunne, kun korsetti puristaa sopivasti ja sukkanauhat vetävät nailoneita ylöspäin ja kaiken kruununa, se tiukka kotelomekko.
Maalla pystyn toteuttamaan tätä haluani.Lähden muka esim.kalaan tai ns.remonttihommiin.
Jo matkalla kyrpäni on pystyssä ja kun pääsen mökille,haluni pukeutua mekkoon on aivan valtava.
Riisun itseni,pukeudun kauniisiin alusasuihin ja korkkareihin, meikkaan hieman, otan viiniä ja lähden ulos kävelemään.Voi,sitä taivaallista tunnetta, kun kalu hankaa pöksyjä vasten ja tuuli kevesti puhaltaa nailonien verhoamiin sääriin.Olo on niiiiin mahtava, että yleensä purkaudun melko pian.Nostan mekkoani,
kaivan kyrpäni pöksyjen välistä esiin,sivelen nailonien verhoamia sääriäni,katselen itseäni saunan isosta peilistä ja spermat lentävät peiliin.
Eli kyllä minulle ainakin mekkoilu on stressiä poistavaa.

nylonman
tapahtui kirppiksellä.
noin 50 kymppinen, uhkea rouva toi alusvaatteitaan myyntiin.
oli pikkareita,rintsikoita,korsetti, sukkanauhaliivejä, liivisukkia, mekkoja ja muita ihanuuksia.
kysyin häneltä kokoja ja hän vastasi,että tuleeko ne sulle.
joo, vastasin häpeillen.
tuo korsetti olisi varmaan upea sinun päälläsi,ja tietysti nylonit,nuo mustat.
mene kokeilemaan niitä koppiin,tulen myöhemmin katsomaan, sopiiko ne sinulle.
riisuin itseni alasti ja vapisevin käsin kiinnitin korsetin hakaset ja mustat nylonsukat sukkanauhoihin.
kaluni oli täysin pystyssä,kun oveen koputettiin ja Nea-rouva tuli sisään kädessään valkoiset pitsipöksyt.
oi joi,onpa mahtava kalu, saanko imeä sitä.Nea laittoi oven lukkoon ja imaisi kaluni punaisten huulien väliin.
korsetti puristi ihanasti ja tulin miltei heti Nean suuhun.
Spermaa tuli Nean silmälaseillekin.
Nea pyyhki spermat laseiltaan ja sanoi,nyt lähdetään meille nussimaan.
riisuin alusvaatteet ja
kävin maksamassa korsetin ja sukat kassalle,korsetti 10 ja sukat 2 euroa.
hyppäsin Nean autoon ja loput saatte itse arvata?
Tämä tarina on tosi.

7532
Vaikka käytänkinaina naisten alusvaatteita, niin ei minulle ole koskaan tullut mieleenikään alkaa käyttämään myös leninkiä. Jos olisi tullut, niinon nopeasti mennyt pois mielestä. Se naapurin Jaska taitaa kummitella

7532
Vaikka käytänkin aina naisten alusvaatteita, niin ei minulle ole koskaan tullut mieleenikään alkaa käyttämään myös leninkiä. Jos olisi tullut, niinon nopeasti mennyt pois mielestä. Se naapurin Jaska taitaa kummitella

Lennik
Miehet käyttävät hametta Skotissa juhla-asuna, joissain kulttuureissa miehillä pääasiassa pitkä mekko yllään. Miksi naiset pukeutuu housuihin, onko pervoa?
Miksi naisille korkokengät, miehille ei sallita.
Todella outoa.

farkkuminihame
olen nailoneissa ja sukkanauhaliiveissä.
tykkään pukeutua hameeseen.
Laitan myös kaarituetut rintsikat ja paitapuseron.
Tällä kertaa lyhyt farkkuhame.Sukkanauhaliivien ja nylonsukkien combo on aivan mahdoton.
Lyhyen farkkuminarin alta paistavat liivisukkien rajat.
Kalu pystyssä,jalassa vaaleanpunaiset remmikorkkarit.
Farkkuminari paras runkkausasu ja tietenkin liivisukat
Aivan ihanaa!!!

vierailija
Tämä leninkini on aito kolmevetoketjuinen, yksi selässä takana ja yksi kummalakin sivulla vyötäröllä. Leningin pälleni pukemiseksi täydyn kiristää korsetin niin kireälle, kuin vaan kykenen. Sitten siihen alushamepilvi päälle, ja lopuksi pujotan leningin päälleni yläkautta.
Nailonien laittaminen jalkaan on jotenkin kiihottavampaa kun leninki on jo päällä. Näin olen valmis sipsuttelemaan korkokengissäni.
Sain muuten positiivisen palautteen uudesta leningistäni tytöltäni eilen illalla.
Meikkaamisesta en niin itse välitä, mutta tyttöystäväni tuppaa meikkaamaan minut pukeutumissessiomme ajaksi.
Nyt pitäisi vaan löytää edes muutama 50-lukuinen leninki lisää; joko ihan iskemätön, tai sitten tällainen vähän käytetty, siisti, kuten tämä. Luulen, että tätä leninkiä on käytetty enemi vain pyhäleninkinä.

Viimeksi muokattu:
vierailija
olen nailoneissa ja sukkanauhaliiveissä.
tykkään pukeutua hameeseen.
Laitan myös kaarituetut rintsikat ja paitapuseron.
Tällä kertaa lyhyt farkkuhame.Sukkanauhaliivien ja nylonsukkien combo on aivan mahdoton.
Lyhyen farkkuminarin alta paistavat liivisukkien rajat.
Kalu pystyssä,jalassa vaaleanpunaiset remmikorkkarit.
Farkkuminari paras runkkausasu ja tietenkin liivisukat
Aivan ihanaa!!!

Minä olen taivaassa pukeuduttuani vaalean vihreään retro satiinimekkoon ja koruina valkoiset isopalloiset helmet kaulassa. Myös sukkahousut ja mustat korkokengat kuuluvat asuun.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä