Leninki miehellä

• Viestiketjun aloittaja Normaalia?
  • Ensimmäinen viesti
Normaalia?
Innostuin kokeilemaan päälleni viikonloppuna oikeaa 50-luvun puolipitkää leninkiä ja sifonkialushameita, löysin ne viikolla kirpparilta. Korsetti, liivisukkia ja minihameitahan minulla jo on. En meinannut tohtia riisua niitä ollenkaan, edes yöksi, vaikutelma oli upea!
Tyttöystäväni tietää minihameistani, hänestä se on ihan okei. Saapa nähdä, mitä hän sanoo, kun näkee minut leningissäni.

sama harrastus
Toivottavasti saat hankittua vielä asuusi sopivat sukat, vaikkapa saumalliset nailonit. Äläkä unohda kirkkaan punaisia huulia aikakauden tyyliin! :) Hyviä hetkiä kivan harrastuksen parissa. Kyllä tyttöily on nastaa puuhaa.

Normaalia?
Tämä leninkini on aito kolmevetoketjuinen, yksi selässä takana ja yksi kummalakin sivulla vyötäröllä. Leningin pälleni pukemiseksi täydyn kiristää korsetin niin kireälle, kuin vaan kykenen. Sitten siihen alushamepilvi päälle, ja lopuksi pujotan leningin päälleni yläkautta.
Nailonien laittaminen jalkaan on jotenkin kiihottavampaa kun leninki on jo päällä. Näin olen valmis sipsuttelemaan korkokengissäni.
Sain muuten positiivisen palautteen uudesta leningistäni tytöltäni eilen illalla.
Meikkaamisesta en niin itse välitä, mutta tyttöystäväni tuppaa meikkaamaan minut pukeutumissessiomme ajaksi.
Nyt pitäisi vaan löytää edes muutama 50-lukuinen leninki lisää; joko ihan iskemätön, tai sitten tällainen vähän käytetty, siisti, kuten tämä. Luulen, että tätä leninkiä on käytetty enemi vain pyhäleninkinä.

Jamo
Minua ei itseäni leninkiin pukeutuminen kiinnosta, mutta muistan poikasena -50-luvulla, kun äitini juhliin lähtiessään pukeutui korsettiin ja juhlaleninkiinsä, juuri tuollaiseen ""kolmivetoketjuiseen"", voi että hän oli minun mielestäni kaunis.

Turo
Korsetti on vieläpä terveellinen, miehellekin; se mm. parantaa ryhtiä ja estää ahmimasta ruokaa, kaljaakaan ei pysty juomaan, kuin puoli pulloa kerralla. Ei yksinkertaisesti mahaan mahdu!
Pukekaapa siis, arvon naiset, miehenne korsettiin, kun se on lähdössä 'poikien kanssa kaljalle'.

Normaali?
Tietenkin on ihan OK-juttu tämä tyttöily.
Jokun harrasus on kotiväkivaltaa, toinen hurjastelee liihenteessä autolla, joku kolmas vetää huumeita ja viinaa sekaisin. Ovatko nämä OK?
Tyttöily harastuksena ei ainakaan vahingoita ketään. Se on vähän niinkuin postimerkkeily; sopii toisille, toisille taas sitten ei.
Lisäksi tyttöily on kivaa!

Sari
Olet siinä aivan oikeassa, miesten pitää olla miehekkäitä. Mutta kun on tälläinen leninkejä ja mekkoja rakastava mies, kuten minulla on, kotona, sen voi pitää puutteessa, pitää sen vai tekemässä kotityöt, itse voi sitten antaa niille miehekkäille miehlle.
Jos, ja kun, menee tarpeeksi pitkälle, voi tuoda jopa näitä miehekkäitä miehiä kotiin ja naida heidän kanssaan tämän ""kotihengettären"" katsellessa avuttomana leningissään päältä.

Normaali?
En tahdo malttaa odottaa työpäivän loppumista, niin odotan tunnetta, kun terska leikkii alushameen sifonkia vasten kun kävelen, istuudun, tai nousen ylös. En ""pääse"" runkkaamaankaan pohjepitunien leninki päälläni, koska se rypistyisi ja tahriintuisi, enkä tohdi sitä riisuakaan, kun olen sen vaivalla päälleni saanut.

""tero""
No onhan meitä. Minä pidän naiseni ehdottamana kotiasuna hänen kietaisuhamettaan ja jokapäiväisessä käytössä on hänen ostamiaan naisten alushousuja. Silkkisiä tms. joissakin on pitsiä lahkeissa ja semmoista.

Normaalia?
Tyttöystäväni soitti tulevansa tänää kohta viiden jälkeen. Käski minun olla heti viideltä leninki päälläni ja muutenkin täysin pukeutuneena. Minun on kuulemma hankittava niskan takaa hihnoilla kiinnitettävä suukapula, käsiraudat sekä vyötäröni ympäri ylettyvä ketjun pätkä, nuo tarvikkeet ketjua lukuun ottamatta minulla on jo kotona, laitettava valmiiksi suukapula suuhuni, ja niillä käsiraudoilla sekä ketjulla kädet kiinni selän taakse.
No, minän kai teen sitten niin. Mutta mitä ihmettä hän aikoo?

Normaalia?
Aivan, pillun se nuoletti, ja kunnolla.
Ensin se otti minut poikittain polvelleen, nosti leninkini helman pois tieltä, ja piiskasi minut, että olisin hänelle nöyrä. Tämän jälkeen olin viikonloppuna monta kertaa polvillani hänen edessään ja pää hänene reisiensä välissä, ja hyvin pitkään aina kerrallaan!
Viimein eilen sain sitten nussia häntä - tai paremminkin, hän nussi minua -, ja voi tytöt, millainen, ja kuinka pitkä orgasmi. Aivan meinasi taju mennä.

ykx
Mä oon kokeillu mun isosysterin hameita. Hame päällä mä sit oon runkannu. Kerran mä meinasin jäädä kiinni, kun olin systerin huoneessa, enkä meinannu saada hameen vetoketjua auki ja systeri oli tulossa rapuissa. Onnex äiskä huus sille jotain ja mä sain hameen pois ja kaappiin.
Tän jälkeen mä oon niinku haaveillu kiinni jämisestä hame päällä runkkamisesta. Onx tää kuinka normaalia?

kirsi_trans
Alkuperäinen kirjoittaja Normaalia?:
Tämä leninkini on aito kolmevetoketjuinen, yksi selässä takana ja yksi kummalakin sivulla vyötäröllä. Leningin pälleni pukemiseksi täydyn kiristää korsetin niin kireälle, kuin vaan kykenen. Sitten siihen alushamepilvi päälle, ja lopuksi pujotan leningin päälleni yläkautta.
Nailonien laittaminen jalkaan on jotenkin kiihottavampaa kun leninki on jo päällä. Näin olen valmis sipsuttelemaan korkokengissäni.
Nyt pitäisi vaan löytää edes muutama 50-lukuinen leninki lisää;

Onhan meitä miehiä, joita tuollainen tyttöily kiihottaa. Hienoa, että olet löytänyt tuollaisen vanhamallisen leningin. Itsekkin haluaisin sellaisen, sillä ihailen sen ajan naisellisia asuja. Onhan minulla tietysti muita seksikkäitä asuja joiden alla minäkin pidän tuollaista tiukkaa korsettia. Meikkaamaan olen joutunut opettelemaan itse, vaikka se oli alussa vaikeaa ja aikaavievää, mutta tykkään laittautua mahdollisimman hyvin naisen näköiseksi ja vasta sitten olenvalmis sipsuttelemaan ihanilla korkokengillä asunnossani.
Minulle tämä tyttöily maksoi avioliittoni, sillä vaimolta ei riittänyt siihen ymmärrystä, kun se paljastui hänelle. Nyt saan tyttöillä ihan vapaasti ja niin olen tehnytkin.
Toivon teille samoin tunteville antoisaa kevättä hyvän harrastuksen parissa.

Yhteistyössä