N
"noppispoppis"
Vieras
Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for." -Bob Marley
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24415321:Itse asiassa, tämä on yksi suosikeistani ollut jo pitkään:
"Suurinkin puu on joskus ollut vain pieni taimen".
Se oli painettuna erääseen postikorttiin. Mietin, että eikö kenellekään tullut missään vaiheessa mieleen, että lauseessa on jotain kummallista.
Kärsimys joko jalostaa tai katkeroittaa ja tuhoaa. Se, että kärsimys ei ole sinua ihmisenä kasvattanut, ei tarkoita, etteikö se muita voisi kasvattaa. Kyllä minä ainakin uskallan väittää, että omat kärsimykseni ovat kovasti minua opettaneet.
Se, että kuinka suuria ne kärsimykset ovat olleet, on kovin suhteellista. Eivät niin suuria minulle, että olisin niiden alle musertunut. Ehkä joku toinen olisi saattanut.
Luin suu auki pari kertaa ja repesin hillittömään kikatukseen. Hahahah postikorttimietelausetehtaalla ollut joku kesätyöntekijä vapaanaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24415321:"Suurinkin puu on joskus ollut vain pieni taimen".