Vahingonilo on ilon lajeista puhtainta, sillä siihen liittyvä moraalinen arveluttavuus poistaa sen mielipahan, joka pilaa tavallista iloa: mielipahan siitä, että ilon aihe pian loppuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
If you love someone, set them free. If they come back theyre yours; If they dont they never were.(Mark Twain)
"Asioilla on tapana järjestyä" on lohduttanut mua niin monesti, etenkin kun tajusin tämän lausahduksen syvimmän olemuksen. Ei ole merkitystä mihin suuntaan ne asiat järjestyy, mutta joskus ne järjestyy kuitenkin. Eli tavallaan sama kuin "Elämä menee eteenpäin". Pahat asiat jää taakse, tosin voi olla että tilassa tapahtuu "ojasta allikkoon"-efekti, mutta silloin ainakin tajuaa että eihän mulla hitto niin paskaa ollutkaan. Mikä opettaa taas. Ja lopulta sitä jotenkin oppii arvostamaan sitä että tilanteet muuttuu, muuttuivat ne oikeastaan mihin suuntaan vain, niin yhdessä ja samassa tilassa jumittaminen olisi varmastikin pahin rangaistus.
plaaplaaplaa...
En muista, kuka sanoi, mutta jotenkin näin se meni:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24412623:"Puoliväkisin olen juonut viiniä." (Seppö Räty)
"Jumalan kiitos olen ateisti." (Luis Buñuel)
En muista, kuka sanoi, mutta jotenkin näin se meni:
"Kaikki ovat ateisteja, mitä Poseidoniin tulee. Kristitytkin ovat vain ateisteja miinus yksi - he eivät usko mihinkään jumaliin, paitsi yhteen."
Nooh, niinhän se vähän on. Uskon yhteen jumalaan, joka on kolme jumalaa, joka on yksi jumala, joka on kolme jumalaa. Mutta ei nyt väännetä näistä tässä ketjussa, sitä varten on hassunhauska Uskonnollista logiikkaa -ketju.Tosin, minua on aina häirinnyt se kun on nähnyt kiihkossa olevan kristityn julistavan "Kiitetty olkoon Jumalamme, Jeesus Kristus"
En muista, kuka sanoi, mutta jotenkin näin se meni:
"Kaikki ovat ateisteja, mitä Poseidoniin tulee. Kristitytkin ovat vain ateisteja miinus yksi - he eivät usko mihinkään jumaliin, paitsi yhteen."