Lempisitaattejasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
“The heart has reasons which reason knows nothing of.” -Blaise Pascal

"I disapprove of what You say, but I will defend to the death Your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Väsymyksellä ei voi puolustella vähäjärkisyyttä
- Ultramariini-

tuon" syvällisen" sitaatin kirjoitin juuri äsken.. koska en kertakaikkiaan juuri nyt saa väsymykseltä päähäni yhtään ainutta sitaattia. Lisäksi nauroin luvattoman kauan noille Nygårdin sutkatuksille, jotka toisessa mielentilassa minusta olisivat vaan ärsyttäviä.

Ainoa joka soi päässä, ei suinkaan ole sitaatti, mutta lausauhduksena kovin käytetyksi tullut.
ELÄMÄ ON. Monen inhoama, mutta itse huomaan käyttäväni sitä mitä erilaisimissa asiayhteykissä. :ashamed:

Vanha kunnon Filodemoksen tetrafarmakos toimii elämänohjeenani:

Jumalaa ei tarvitse pelätä.
Kuolemasta ei tarvitse olla huolissaan.
Hyvä on helposti saavutettavissa.
Paha on helposti kestettävissä.

"Ihmeitä tapahtuu, mutta kyllä niiden eteen saa tehdä paljon töitä." (tai jotain tuonne päin se oli)

"Rukoile Jumalaa, mutta älä unohda soutaa" Tämä luin erään vanhan kalastajan huoneentaulusta.

" Rakkautta on, siivota vessa vain siksi, ettei toisen tarvitse tehdä sitä."

toivon todella ettei kukaan noita ääneen päästele suustaan. varsinkaan englanninkielisiä.
hyvät yöt kaikille tasapuolisesti :wave:

If you love someone, set them free. If they come back they’re yours; If they don’t they never were.(Mark Twain)

Ja tämä toinen on Tove Janssonilta, Tuutikin suulla: Kaikki on hyvin epävarmaa ja juuri se tekee minut levolliseksi.

[QUOTE="kolmen äiti";24408672]Minä taas olen sitä mieltä, että tuota sitaattia viljelee ne, joille ei ole oikeasti tapahtunut yhtään mitään eikä tiedä elämästä paskaakaan. Samaan sarjaan menee nämä lässytykset siitä, että ihmiselle ei anneta enempää kuin se jaksaa kantaa. Karseaa paskaa kuulla.[/QUOTE]

kukin ajattelee miten ajattelee ;) Jos itse saan tsemppausta tuosta sitaatista, niin suodaan se mulle.

The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is “What does a woman want?”
-SIGMUND FREUD

All women become like their mothers. That is their tragedy.
-OSCAR WILDE

You can never underestimate the stupidity of the general public.
-Scott Adams

Yhteistyössä