lempijuttunne seksissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lesbotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lesbotyttö

Vieras
mistä pidätte eniten seksissä tai esileikeissä? Itse tykkään siitä tosi paljon, kun tyttöystäväni sheivaa pilluni posliiniksi ennen seksiä, jotenkin se on kiihottavaa! Välillä hän sheivatessaan hieroo myös glitoristani ja sormettaa minua. Tyttöystäväni puolestaan pitää siitä, kun pyörittelen kieltä hänen nänninsä ympärillä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lesbotyttö;11237115:
mistä pidätte eniten seksissä tai esileikeissä? Itse tykkään siitä tosi paljon, kun tyttöystäväni sheivaa pilluni posliiniksi ennen seksiä, jotenkin se on kiihottavaa! Välillä hän sheivatessaan hieroo myös glitoristani ja sormettaa minua. Tyttöystäväni puolestaan pitää siitä, kun pyörittelen kieltä hänen nänninsä ympärillä. ;)

Haluaisin tuota mitä sinä saat. Elän kulisseissa. En saa mieheltäni juuri mitään seksiä. Lapset vievät paljon aikaa. Olen normaalin näköinen hoikka, itsestäni ja ulkonäöstäni huolta pitävä nainen.Elän haavemaailmassa seksin suhteen.

Haluaisin toisen naisen kosketusta, hellyyttä, ja hyväilyjä. Viimeiset vuodet ovat minulle raskaita ja yksinäisiä nykyisessä suhteessani. Kun katselen salaa lesbofilmejä ja tyydytän samalla itse itseäni, on se ainut tyydytys ja hyvän olon tuoma huvi ja tunne minulle.

Olisi tosi ihanaa antautua toisen naisen riisuttavaksi ja samalla itse hyväillä ja riisua hänet. Kun ajattelen kahta alastonta naista toistensa sylissä, niin värisen kiimassani ja kostun aivan märäksi ajatuksissani. Hellä katse ja kiimainen suudelma... aahhh. Toisiinsa kietoutuneet alastomat naisvartalot. Kädet etsivät herkkiä paikkoja. Rinnat ja nännit haluavat puristeluja ja helliä suukkoja. Kuten ystäväsi, kuvittelen saada antaa nännini sinun imettäväksi ja nuoltavaksi. Vähitellen etenemme toistemme vartaloilla yhä herkemmille alueille. En vastustelisi jos sinun kätesi hakeutuisi reisieni väliin. Päin vastoin. Antaudun sinulle. Levitän reiteni estoitta sinun sormille.

Luoja miten minä olen kostunut. Olisi ihanaa jos sinä Kulta kertoisit, miten etenisit minun kanssa tästä eteenpäin! Pliis, kerro se ja saisin nauttia salaa sinun kanssa!?