Lemmen viemää, mitä tapahtui, seuraako kukaan?? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sub

Vieras
..Olen totaalisesti addiktoitunut sarjaan, ja nyt on jäänyt muutama jakso väliin. Siis muuten pääsin kärryille, mutta mitä tolle Emmalle on tapahtunut? Siis joku lähentely-yrityshomma? Mikä?

Kiitos! :)

Mä olen nyt lähiaikoina nähnyt vaan pieniä pätkiä sieltä ja tuolta, mutta sen sentään tiedän että Emma joutui raiskausyrityksen kohteeksi. Tekijänä sen Leon- vauvan biologinen isä. Ja Emman pelasti se mies (en muista nimeä) johon Emma on rakastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä olen nyt lähiaikoina nähnyt vaan pieniä pätkiä sieltä ja tuolta, mutta sen sentään tiedän että Emma joutui raiskausyrityksen kohteeksi. Tekijänä sen Leon- vauvan biologinen isä. Ja Emman pelasti se mies (en muista nimeä) johon Emma on rakastunut.

Se on felix :D

Hienoo muuten että muitakin ketä seuraa tätä :) tää on ainoo ohjelma mitä seuraan, ja mmun tuttavapiirissäni olen ainokainen, mutta miehen sain koukutettua sarjaan! :D

Mulla on tapana katsoa tuota sarjaa aamuisin. Varsinkin silloin kun se tuli vielä kasilta, niin en edes lähtenyt minnekään ennen ku olin katsonut ohjelman :).

Mulla vaan on niin tajuttoman huono nimimuisti, että oikein hävettää. Mun piti alunperin kertoa vaikka mitä muitakin juonikuvioita, mutta en viitsinyt kun en muistanut kenenkään nimiä :ashamed:

Yhteistyössä