Tänään se sitten tapahtui! (laihdutusasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vihdoinkin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vihdoinkin"

Vieras
Pakko hehkuttaa!! Tänää nimittäin tapahtui se, mitä olen tammikuusta asti odottanut; paino alle 60kg, tarkalleen 59,5kg. Alkupaino olikin sen 80kg, mikä oli "raskauksista" jäänyt. Toki olen välillä lipsunut dieetiltä ja loppuaikana en edes ajatellut olevani laihiksella, vaan ruokailutottumukseni ovat kokonaan muuttuneet.

Niin siis tammikuussa aloitin laihiksen, kun en enää kestänyt katsoa peilikuvaani :D Tarkoituksena vielä muutama kilo saada pois, mikä lähtee hitaasti mutta varmasti nykyisten elämäntapojeni takia.

Ja kaikille jotka epäilevät omaa itsekuria laihduttamiseen, niin voin kertoa, että jos MINÄ pystyin siihen niin kyllä tekin pystytte!!!

"Mikään ruoka ei maistu niin hyvälle miltä laihuus tuntuu!"

Ihana kuulla! Mä aloin pudottamaan viikko sitten raskauskiloja (paino oli karmivat 89) ja nestet lähtenyt liikkeelle tai jotain, kun 4,2kg hävis jo viikossa :) Pitää vaan jaksaa tsempata vaikka vauhti varmasti hidastuukin.

:flower:=)
kyllä! olen samaa mieltä sun kanssasi!! onnistumisen riemu maistuu paremmalta ku mikään ruoka. tammikuussa aloitin myös elämäntaparempan ja lähtenyt melkein 20kg.

Hienoa! Ja voi miten nopeasti olet päässyt tavoitteeseen :)

Itse olen ollut 8kk samassa painossa!!! Enkä ole päässyt tavoitteeseeni. Pitäis ottaa itteä niskasta kiinni. Viime toukokuussa painoin 85kg ja nyt 64kg. Lopullinen tavoite on 55 kg jonne pääsen luoja ties koska.

Yhteistyössä