LELUISTA...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma-32

Vieras
terve !

tietääkö joku kertoa että mistä saisi Lahdesta ostettua kivoja ( edullisia) leluja 1,5 - 2 vuotiaalle ? ja sattuisiko jossain olemaan vielä alennusmyynnit?
Lastentarvikkeessa olen käynyt.

kiitti!!
 

Yhteistyössä