Leikkimökin sisustaminen, ideoita kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keksi joku teema:
Esim meriaiheinen: sinistä maalia seinään esim alaosa seinästä. Yläosa valkoiseksi. Sinistä ja valkoista kalustetta. 1laiva-aiheinen taulu. Merimiesroipetta kuten köysiä tai verkkoja kattoon/seinille. Ruori tai pelastusrengas seinälle. Itsetehtynä vanerista tai pahvista. Lyhtyjä kattoon tai ulkopuolelle samaan sarjaan.

Tai sitten jotain söpöä vaaleanpunaista, ja paljon valkoisia palloja/pilkkuja ja ruusunkukkakuvioita.

Millaiset varhot laitoit?

hella ! :D mä tykkäsin pienenä laittaa ruokaa :)
vaari oli tehnyt puulaatikosta ja maalanut levyt :heart: kyllä jäi maalta kivoja muistoja kun olin tehnyt isovanhemmilla oman reseptin mukaan kesäkeittoja kivistä ja levästä :laugh:

Meille tulee leikkimökkiin oikeat keittiönkaapit.. mun vanhempien luonakin on ihan oikeat kaapit.. ne on jotenkin ihanat leikkimökissä.. ja tietty siellä täytyy olla hella ja "oikeat" astiat.. ei mitään muovijuttuja..

Leikkimökissä pitää aina olla sänky, missä voi huilia leikkien aikana, ja ehkä jopa nukkua päiväunet <3 Myös lasten piirtämiä piirustuksia voisi kehystää ja niin saada kivoja tauluja joita voisi sitten uudistaa joka kesä :)

Yhteistyössä