Leikkien.fi ihania leluja...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 14:03 Totu kirjoitti:
Mamma72 ja mami ovat samojahenkilöitä. Mainostaa mainostaa myyjä näin sivuaan. Kallitta on, kalliitta on Br-leluista saa halvemmalla.
Mutta valikoima BR-lelukaupoissa on todella paljon suppeampi...

No, mamma-72 suosituksesta tilasin netistä kasan joululahjoja lapsille, että kiitos vaan.
Mamma-72 kirjoituksia seuranneena hän todennäköisesti omistaa kasapäin kauppoja ja myy niissä, jos tuohon väitteeseen on uskominen. Niin, siis tuskin.
Ei kaupan suositteleminen tarkoita heti, että on myyjä.

Laitanpa tähän muutaman omanikin... Ihania lastenvaatteita löytyy Kampin Gant-liikkeestä, Pikkukengurussa käyn aina kun mahdollista sekä nyt raskausaikana olen ostanut kasapäin odotusvaatteita Bebesistä... Joo, ja olisinpa myyjä noissa kaikissa! ;) :D
 
Todella hassua, että heti kun mainitsee jonkun liikkeen, niin leimataan mainostajaksi. Enpä satu olemaa lelukauppias vaan sairaanhoitaja, joten ei tässä oma lehmä ojassa ollut :) Tyytyväinen asiakas olen ja siitä kehut! BR-leluista toki saa halvemmalla sitä muovikrääsää. Minä ostan mielelläni lapsille leluja millä voi leikkiä vielä tulevanakin jouluna :)
 
tää on niin naurettavaa että aina vaahdotaan tuosta mainostamisesta jos joku mainitsee jonkun firman ja kehuu sitä. Miksi ei saisi kertoa muillekin hyvistä löydöistään ja vaikka kyseessä olisikin ns."mainosviesti" niin mitä sitten. Jos tuotteet ovat hyviä ja mieluisia niin minä ainakin olen vain tyytyväinen jos löydän uuden paikan mieluisia tavaroita hankkia :)
 
jerk
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 14:32 liinaz kirjoitti:
tää on niin naurettavaa että aina vaahdotaan tuosta mainostamisesta jos joku mainitsee jonkun firman ja kehuu sitä. Miksi ei saisi kertoa muillekin hyvistä löydöistään ja vaikka kyseessä olisikin ns."mainosviesti" niin mitä sitten. Jos tuotteet ovat hyviä ja mieluisia niin minä ainakin olen vain tyytyväinen jos löydän uuden paikan mieluisia tavaroita hankkia :)
jumalauta jos täällä joka halvatun putiikki alkaa mainostaa, täällä ei enää muulle keskustelulle tilaa oo! mä oon kiinnostunu muiden kuluttajien ja äitien kokemuksista, enkä yksittäisen liikkeen mainostamisesta vaan mainostamisen vuoksi, kuten tän ketjun otsikko tekee.
ja mä olen ihan tavallinen kuluttaja, äiti-ihminen joka ei oo missään kaupassa töissä, ja mä ostan ihan periaatteesta niistä firmoista jotka maksaa mainoksistaan, vaikka en mitään boikottilistaa pidäkään. huono maku jää kun tullaan tänne tuputtaa ihan omalla ketjulla. eri asia jos joku kysyy neuvoo mut tollanen tuputtaminen on ärsyttävää.
 

Yhteistyössä