Leikattu narttukoira...onko tullut mitään yllätyksiä tms.?

Meidän neidit steriloitiin joku aika sitten ja tuntuu, että samalla, kun kohtu+munasarjat meni rosikseen, niin samalla iski taantumus. Meillä vöyhöttää kaksi pentukoiraa talossa, vaikka toinen täyttää viikon päästä 9 vee ja toinen on 6,5 vee...Painivat tuossa pari päivää sitten niin, että toinen heitti voltin ja jysähti selälleen lattialle...pihalla ja sisällä sama meno jatkuu. Hauskaahan tuo on, mutta kuuluuko tälläinen kuvioihin vai onko noilta muuten vain ruuvi löystynyt :D Aika menoa torpassa, kun kaksi naperoa juoksee karvahousujen kanssa pitkin poikin. Kaksi vuotias pirpana rätkättää hervottomasti, kun roikkuu vetonarulelussa ja koirat raahaavat kuuliaisesti tyttöä perästä.
 
Meil oli narttu vasta n. 7 kk. ku leikattiin. Keskikokonen, sekarotunen....mut ku tänne kauas muutettiin , ni oli pakko ku samaan hintaan sai :whistle: Ja ei ollu siinä ongelmaa. Hiukan rauhottu, mut luultavasti se muutto uuteen paikkaan aiheutti pienen järsimis kohtauksen..........aikasemmin ei ollu mitään. Muuten ollu lasten seassa, kerrostalossa.......sillon oli yht. 4 ja nyt kun koiruus on ulkona, asutaan okt:ssa, joskus aitauksessa ja joskus sisällä, ni onki 5....Pari vuotta sitte streiloitiin meitin pimu ;)
 
Minä otin tuon koiruuden Lahden kodittomilta, maksoin ja samaan hintaan sain sen leikkuun....HALPA. Ei olis raaskinu 300 km lähtee ajaa takas Lahteen, et koiralla olis ollu ekat juoksut. Onnex pystyvät aikasemmin tekee homman. Kyselivät kyl et mimmonen koira on....(koko ja rodut)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päksy75:
Maksoin sekarotusesta narttu pennusta 250 ?, sis. rokotukset ja sterilointi ;)
Tuo oli kyllä edullinen. Meillä rokotukset ens viikolla edessä. Onneks tuo klinikka lähettää kutsun rokotukseen, olen onneton muistamaan muuten nuo rokotteiden uusimisajankohdat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tampereella kaupungin eläinlääkärissä 270-290? koiran koosta riippuen.Muiden hintoja en tiedä.Osui vaan silmään kun hintoja katselin.
Niin selvennyksenä vielä, että tuo 600 oli yhteensä kahdesta koirasta.
Juu,huomasin.Laitoin muuten vain tuon hinnan :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tampereella kaupungin eläinlääkärissä 270-290? koiran koosta riippuen.Muiden hintoja en tiedä.Osui vaan silmään kun hintoja katselin.
Niin selvennyksenä vielä, että tuo 600 oli yhteensä kahdesta koirasta.
Juu,huomasin.Laitoin muuten vain tuon hinnan :)
Tutun koiran sterilointi maksoi Lahdessa melkein 500...paikoin on halvempaa ja paikoin kalliinpaa. Mä olen käyttänyt noita yhdessä ja samassa paikassa, kun sitten on tiedot siellä ja jos jotain sattuisi, niin tietää taustat koirista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Villa Koira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tampereella kaupungin eläinlääkärissä 270-290? koiran koosta riippuen.Muiden hintoja en tiedä.Osui vaan silmään kun hintoja katselin.
Niin selvennyksenä vielä, että tuo 600 oli yhteensä kahdesta koirasta.
Juu,huomasin.Laitoin muuten vain tuon hinnan :)
Tutun koiran sterilointi maksoi Lahdessa melkein 500...paikoin on halvempaa ja paikoin kalliinpaa. Mä olen käyttänyt noita yhdessä ja samassa paikassa, kun sitten on tiedot siellä ja jos jotain sattuisi, niin tietää taustat koirista.
Lahden Löytäristä meiän koiruus, eläinlääkäri oli hollolasta. Tosi mukava ja luotettava, pidin henkilöstä.
 

Yhteistyössä