Legoland

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä laskeskelin tänään aiemmin ensi kesäkuulle reissun hintaa. Lennot Norwegianilla Köpenhaminaan noin 400 €. Pari yötä Hotelli Legolandissa noin 500 - 600 € sis. aamupalan, pääsyn Legolandiin ja huonetastosta riippuen näkymän sinne. Köpenhaminasta julkiset Billundiin noin 200 € menopaluu.

Suhteellisen kallis reissu tuo tulee olemaan, mä itse en lähtisi :D

millaiselle porukalle tuo on? ei kait tuolla rahalla moni pääse..katsoin että lennot olivat kalliita, samoin kaikki muu :whistle::D

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28741621:
Nyt en jaksa googlata, mutta missä se Saksan Legoland on? Saksa on kyllä kiva matkailumaa muutenkin...

Eikö Norwegian lennä Billundiin, vai muistankohan väärin? Sieltä voisi saada lentoja halvalla.

Günzburgissa, München ja Stuttgardin välissä.
Toki nyt saksassa olisi enemmän nähtävää kuin Tanskassa..ja edullisempaakin.

Nelihenkinen perhe menopaluu Saksaan 750€ (Frankfurt) josta auto viikoksi vuokralle vähän yli 200€. Tuli kierrettyy Europapark ja Legoland ym. Saksa on todellakin halpa maa verrattuna Tanskaan!!!

Me oltiin tänä kesänä siellä..meitä 2 aikuista ja kolme lasta.mentiin Norwegianin lennoilla köpikseen,oli muistaakseni 65e per henkilö sinne,junalla vejleen ja bussilla billundiin.kesto alle 3 tuntia. Meillä oli huoneistohotelli vajaa kilometrin päästä legolandiasta ja oltiin päivä siellä ja toinen päivä lalandiassa.samat matkat takasin ja 2 yötä köpiksessä hienossa hotellissa,kaikki oli yhteensä alle 2000e.. Mekin varattiin ensin matkatoimiston valmismatka,jolla suorat lennot billundiin ja sieltä bussilla köpikseen ja sieltä bussin kanssa suomeen.ei olisi meidän pojat jaksaneet istua niin monia satoja kilometrejä bussissa,että koin tuon toisen vaihtoehdon paremmaksi.hintaa sillekkin valmiille paketille olisi tullut 1980e meidän perheeltä,joten mielestämme parempi oli valita itse lennot ja hotellit ja tosiaan ajoissa kannattaa olla varaamassa! Lapset eritoten tykkäsivät kun mentiin lentokoneella,junalla ja bussilla ja oli hiukan seikkailua siinäkin! :)

Yhteistyössä