Legginsit yli 25 vuotiailla.....

• Viestiketjun aloittaja en hömpsähdä
  • Ensimmäinen viesti
ihan kamalaa
Ennemmin minä ainakin minihameen poistaisin katukuvasta yli 25v
Naurettavan näköistä ku lähes kannikat vilkkuen pitää vanhojen akkojen väkisin vääntäytyä minihameeseen.

en hömpsähdä
90 -luvulla kukaan ei käyttänyt noita alushousun näköisiä vaatekappaleita. Mutta sitten jostain keksittiin että kaikillahan sellaiset pitää olla ja vanhemmat naisetkin sekosivat.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja en hömpsähdä;22593511:
Aika hassun näköistä, varsinkin jokaisella jolla on teinityttöä paksummat jalat.
puolet teinitytöistä on nykyisin sellaisia vyötäröttömiä kyyryssä laahustavia huonoryhtisiä ihmistaikinoita ettei tosikaan...
koko ikä on vietetty lähinnä jossain sohvalla läppäri sylissä.

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja en hömpsähdä;22593750:
Jaa, todellakin voisin käyttää, mutta ei kiinnosta leikkiä teiniä.

Kroppani on kunnossa, lasten jälkeenkin kuin nuorella tytöllä. Mutta miksi sortuisin muotiin, joka ei sovi aikuisille.
Kertoisitko mikä sitten on aikuisille sopivaa pukeutumista? Mikä niistä leggareista tekee aikuiselle sopimattomat? Eikö yli 25v saa näyttää polviensa muotoa? Suurin osa käyttää leggingsejä pitkien saapikkaiden ja tunikoiden kanssa, joten eipä niistä leggareista näy kuin polvien kohta.
Ja onko muoti mielestäsi vain nuorten juttu, aikuiset eivät saa enää pukeutua muodin mukaan? Onko se sitten ok, jos aikuinen nainen pukeutuu hameeseen ja sukkahousuihin? Mikä erottaa sukkahousut ja leggingsit sopivuuden kannalta?

Muotia Milanosta
Kertoisitko mikä sitten on aikuisille sopivaa pukeutumista? Mikä niistä leggareista tekee aikuiselle sopimattomat? Eikö yli 25v saa näyttää polviensa muotoa? Suurin osa käyttää leggingsejä pitkien saapikkaiden ja tunikoiden kanssa, joten eipä niistä leggareista näy kuin polvien kohta.
Ja onko muoti mielestäsi vain nuorten juttu, aikuiset eivät saa enää pukeutua muodin mukaan? Onko se sitten ok, jos aikuinen nainen pukeutuu hameeseen ja sukkahousuihin? Mikä erottaa sukkahousut ja leggingsit sopivuuden kannalta?
Todellakin, sinulla kun on niin varmat mielipiteet muodista ja siitä mikä sopii kenellekin, niin selosta nyt meille sivistymättömille ihanneasu tällaiselle yli 3-kymppiselle? Pistä tulemaan vaikka pari kuvaa, niin lähetetään vähän insipistä vaikka Blumarinelle tai Cavallille, että osaavat tehdä "muodikkaita" vaatteita myös meille yli 3-kymppisille ;)

Muotia Milanosta
Todellakin, sinulla kun on niin varmat mielipiteet muodista ja siitä mikä sopii kenellekin, niin selosta nyt meille sivistymättömille ihanneasu tällaiselle yli 3-kymppiselle? Pistä tulemaan vaikka pari kuvaa, niin lähetetään vähän insipistä vaikka Blumarinelle tai Cavallille, että osaavat tehdä "muodikkaita" vaatteita myös meille yli 3-kymppisille ;)
Tämä siis ap:lle...

Huoh--
Siis se, että on TOSI lyhyt paita ja tiukat legginssit......... on aivan järkkyä!!
Pitkän paidan kanssa legginssit on ok. Säälittää noi pienet tytöt jotka kulkee tollasissa vaatteissa.
Vois vanhemmat pikkasen katsoa perään..

"Vieras"
Hih, nämä suomalaisten teinien muotinäkemykset ovat kyllä ihan huippuja :LOL: Asun itse Italiassa ja täällä yli 40-vuotiaatkin käyttävät (tekonahka)legginsejä, jos niikseen sattuu. Useammin kyllä ihan minejä tai pillifarkkuja. Täällä, samoin kuin Ranskassa, nainen on Nainen isolla ännällä myös yli 3-kymppisenä ja lapset synnytettyään, se ei ole mikään syy verhoutua säkkeihin tai lumpsutella tätivaatteissa, päinvastoin. Italialaisnaiset käyttää ulkonäköönsä ehkä liikaakin rahaa ja aikaa, mutta en kyllä menisi heitä häpsähtäneen näköisiksi kutsumaan... Sen sijaan Suomessa jo teinit pukeutuvat väliin tätimäisesti (jopa "muoti" bloggarit...), hoh hoijaa vaan... ;)
Sama täällä Tanskassa. Ja hyvältä näyttää vanhemmilla ja pyöreämmilläkin. Suomalaiset (erityisesti nuoret) näkyvät olevan aika ahdasmielisiä ja konservatiivisia pukeutumisen suhteen. Mullakin on isot kasat legginsejä - ja meinaanpas tulla teitä sitten järkyttämään pukeutumisellani joulun aikoihin. Nyt sitten tiedätte, että se vanha kääkkä, pyöreä mamma, joka liikkuu ympäriinsä totaalisen väärin pukeutuneena, olen minä. Terkut Tanskasta :D

"höpöhöpö"
No siis kyllähän nyt yli 25-vuotiaan pitää kaapuun pukeutua. Ei saa käyttää hameita, legginsejä, toppeja jne.. Ensi kesänä on poliisi tarkastamassa kadulla papereita!
EI HUH HUH !! kaikkeen pitää nykyää asettaa joku ikäraja. Lapsia ei saa tehdä enään 25 vuotiaana.
Ja meikkaa ei saa.. huoh!!!

Siihen voisi kyllä puuttua, kun noi pikkutytöt kävelee legginseissä tuolla, ja kamelin varpaat vaan vilkkuu.

Suzyanne
Ei niitä leggingsejä sen takia käytetä, että näytettäis nuoremmalta vaan, koska ovat kivat ja käytännölliset.
Ihme harhaluulo tuo, että kaikki vähänkään vanhemmat haluais/yrittäisivät aina kaikin keinon näyttää nuoremmilta. Tässä iässä sen sijaan uskaltaa jo pukeutua juuri niin kuin itse haluaa.
Niinpä. Sitäpaitsi, minä en oikein nyt tässä ymmärrä miten esim. mustat legginsit näyttää erilaisilta kuin paksut mustat sukkahousut, esim. saappaiden kanssa?

Legginsit on ehkä ihanin vaatekappale, joka on pitkään aikaan ollut muodissa :heart: Ei tarvii heti kotiin tullessa alkaa vaihtaa mukavampia vaatteita päälle. Nämä ei purista ja kiristä mun ihrojani mistään suunnasta, vaan ovat kaikinpuolin mukavat jalassa, niin kaupassa kuin kotonakin. Ja sekin on oikeastaan ihan yks ja sama mitä muut pukeutumisestani ajattelee, pääasia että itse viihdyn vaatteissani. :)

"apuva"
Niinpä. Sitäpaitsi, minä en oikein nyt tässä ymmärrä miten esim. mustat legginsit näyttää erilaisilta kuin paksut mustat sukkahousut, esim. saappaiden kanssa?
Joo en mäkään tätä ymmärrä ja sitte entäs kun niitä sukkahousulegginsejäkin! Kukas niitä saa käyttää? Nyt äkkiä viisaammat antakaa neuvoja, tässähän menee ihan sekasin näitten pöksyjen kanssa :p

"Vieras"
Jep. Leggarit on kivat ja niin mukavat päällä.
Enemmän mua ihmetyttää tää nuorten tyttöjen muoti, jossa
On ok kulkea julkisella paikalla legginsseissä ja lyhyessä
paidassa / takisa kannikat ja kamelin varpaat vilkkuen.

vieras minäkin
Olen oppinut palstalla paljon yli 25-vuotiaan naisen kielletyistä vaatteista. Leggareiden ja minareiden lisäksi kiellettyjä ovat ainakin bändipaidat, hupparit, tennarit ja pinkit vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin;22594353:
Olen oppinut palstalla paljon yli 25-vuotiaan naisen kielletyistä vaatteista. Leggareiden ja minareiden lisäksi kiellettyjä ovat ainakin bändipaidat, hupparit, tennarit ja pinkit vaatteet.
Taitavat olla tylsiä kotirouvia, jotka tuntevat pakonomaista tarvetta näyttää Turhapuron vaimolta.

Yhteistyössä