Legginsit yli 25 vuotiailla.....

• Viestiketjun aloittaja en hömpsähdä
  • Ensimmäinen viesti
en hömpsähdä
Aika hassun näköistä, varsinkin jokaisella jolla on teinityttöä paksummat jalat. Tietenkin tähän tulee ilmiöön hurahtaneita nyt puolustautumaan. Mutta sorry, ei ne legginsit teitä nuorekkaammiksi tee, vaan vähän höpsöiksi.

Minä en kyllä ymmärrä miksi ei saisi käyttää? Itse en käytä, koska olen aivan liian läski niihin, mutta jos joku tykkää niin miksei saisi käyttää? Enemmän minua inhottaa ihmiset, jotka näyttää reilusti ikäistään vanhemmilta.

Suzyanne
Minä olen 38 ja käytän legginsejä nyt kun olen lapsen jälkeen taas entisissä mitoissani, eli BMI 22 paikkeilla. Kun oli vuoden verran 10 kg vauvakiloja, ja osa jaloissa, niin en viitsinyt käyttää.

Minusta se on kiinni enemmän jaloista kuin iästä.

30+
Ei niitä leggingsejä sen takia käytetä, että näytettäis nuoremmalta vaan, koska ovat kivat ja käytännölliset.
Ihme harhaluulo tuo, että kaikki vähänkään vanhemmat haluais/yrittäisivät aina kaikin keinon näyttää nuoremmilta. Tässä iässä sen sijaan uskaltaa jo pukeutua juuri niin kuin itse haluaa.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja en hömpsähdä;22593511:
Aika hassun näköistä, varsinkin jokaisella jolla on teinityttöä paksummat jalat. Tietenkin tähän tulee ilmiöön hurahtaneita nyt puolustautumaan. Mutta sorry, ei ne legginsit teitä nuorekkaammiksi tee, vaan vähän höpsöiksi.
Hitonko väliä, pidän kuitenkin.

IhanaValo
No voihan..taas oon aikaani jälessä oikeen kunnolla. Vasta hommasin elämäni ekat legginssit ja nyt en voikaan käyttää niitä ku oon liian vanha :'( Enhän toki halua näyttää höpsöltä...

"Misty"
Ai, ja mä kun olen luullut että ne ovat juuri näin vähän vanhempien ja vähemmän timmien rouvien pelastus, jotta mekin saisimme vielä käyttää kuitenkin lyhyitä mekkoja/tunikoita ilman että selluliitit näkyy. :D Jos mä nimittäin olisin nuori ja nätti, pitäisi hameita ilman leggiksiä, ilman muuta.

"vieras"
Ei se ikä vaikuta mitenkään pukeutumiseen, vaan kroppa. Läskipohkeiselle ei vaan sovi leggingsit, etenkään sellaiset vajaamittaiset. Ihan sama, oliko ikää 15 tai 55.

Muotia Milanosta
Hih, nämä suomalaisten teinien muotinäkemykset ovat kyllä ihan huippuja :LOL: Asun itse Italiassa ja täällä yli 40-vuotiaatkin käyttävät (tekonahka)legginsejä, jos niikseen sattuu. Useammin kyllä ihan minejä tai pillifarkkuja. Täällä, samoin kuin Ranskassa, nainen on Nainen isolla ännällä myös yli 3-kymppisenä ja lapset synnytettyään, se ei ole mikään syy verhoutua säkkeihin tai lumpsutella tätivaatteissa, päinvastoin. Italialaisnaiset käyttää ulkonäköönsä ehkä liikaakin rahaa ja aikaa, mutta en kyllä menisi heitä häpsähtäneen näköisiksi kutsumaan... Sen sijaan Suomessa jo teinit pukeutuvat väliin tätimäisesti (jopa "muoti" bloggarit...), hoh hoijaa vaan... ;)

32v + 3 lasta
Hih, nämä suomalaisten teinien muotinäkemykset ovat kyllä ihan huippuja :LOL: Asun itse Italiassa ja täällä yli 40-vuotiaatkin käyttävät (tekonahka)legginsejä, jos niikseen sattuu. Useammin kyllä ihan minejä tai pillifarkkuja. Täällä, samoin kuin Ranskassa, nainen on Nainen isolla ännällä myös yli 3-kymppisenä ja lapset synnytettyään, se ei ole mikään syy verhoutua säkkeihin tai lumpsutella tätivaatteissa, päinvastoin. Italialaisnaiset käyttää ulkonäköönsä ehkä liikaakin rahaa ja aikaa, mutta en kyllä menisi heitä häpsähtäneen näköisiksi kutsumaan... Sen sijaan Suomessa jo teinit pukeutuvat väliin tätimäisesti (jopa "muoti" bloggarit...), hoh hoijaa vaan... ;)
Tämä on niin totta! Itse tunnen oikein löytäneeni naiseuteni vasta kolmekymppisenä lasten hankinnan jälkeen. Nyt, kun olen jälleen palannut mittoihin, nautin täysillä kapeasta vyötäröstäni ja muuten kurvikkaasta, mutta hoikassta vartalostani ja todellakin panostan pukeutumiseen.

Mulle on ihan sama mikä on muotia tai mikä on teinimuotia. Itse olen käyttänyt legginksejä ainakin 25 vuotta putkeen, välittämättä mitä muut asiasta tuumaavat. Ne vaan tuntuvat jaloissa hyviltä ja ovat osa tyyliäni. Jos jotain riepoo mun rupsahtaneet läskipohkeeni niin otan osaa....Silti en leggareitani vaihda ikääni ja kiloihini paremmin sopiviin tulipuvunhousuihin tai lötköpötköjoggareihin.

Olen ylipainoinen ja nyt vieläpä raskaana ja käytin legginssejä koko kesän. Pitkän mekon tai tunikan kanssa tosin vaan. Itsestä kun ne on mukavat niin hällä väliä mitä muut ajattelee, kun nyt siistiltä kuitenkin aina näytän ja ikäiseltäni ihan. Ikää 33v ja lapsia 3+maha

qwen
Ei niitä leggingsejä sen takia käytetä, että näytettäis nuoremmalta vaan, koska ovat kivat ja käytännölliset.
Ihme harhaluulo tuo, että kaikki vähänkään vanhemmat haluais/yrittäisivät aina kaikin keinon näyttää nuoremmilta. Tässä iässä sen sijaan uskaltaa jo pukeutua juuri niin kuin itse haluaa.
Samaa mieltä :D En ole yksiäkään leggareita ostanut tai kuullut mainostettavan, että Teinileggarit ei yli 25-vuotiaille :D

Muotia Milanosta
Tämä on niin totta! Itse tunnen oikein löytäneeni naiseuteni vasta kolmekymppisenä lasten hankinnan jälkeen. Nyt, kun olen jälleen palannut mittoihin, nautin täysillä kapeasta vyötäröstäni ja muuten kurvikkaasta, mutta hoikassta vartalostani ja todellakin panostan pukeutumiseen.
Hyvä, ihan sama itsellä. Oikein hyvällä omalla tunnolla olen panostanut pukeutumiseen ja keikkaroin koroissa, farkkulegginseissä ja ihan missä vaan. Kun oma olo on naisellinen ja huoliteltu, niin kummasti sitä jaksaa paremmin lastenkin kanssa, ei tule mitään marttyyri-fiiliksiä!

Mutta ap:lle suosittelisin pientä muotimatkaa muodin mekkaan, niin oppisi yhtä sun toista "sopivista" ikärajoista eri vaatteille ;)

en hömpsähdä
[QUOTE="mammax";22593582]olen 26v ja käytän legginssejä:) oletko kateellinen ku et voi ite käyttää!!!![/QUOTE]

Jaa, todellakin voisin käyttää, mutta ei kiinnosta leikkiä teiniä.

Kroppani on kunnossa, lasten jälkeenkin kuin nuorella tytöllä. Mutta miksi sortuisin muotiin, joka ei sovi aikuisille.

Muotia Milanosta
Alkuperäinen kirjoittaja en hömpsähdä;22593750:
Jaa, todellakin voisin käyttää, mutta ei kiinnosta leikkiä teiniä.

Kroppani on kunnossa, lasten jälkeenkin kuin nuorella tytöllä. Mutta miksi sortuisin muotiin, joka ei sovi aikuisille.
Voi että musta kiinnostavaa nähdä sun vaatekaappi näiden "muoti"käsitysten perusteella :D

Yhteistyössä