Led-suihku!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fairy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on sellanen jossa värit vilkkuu. Tosi hauska, lapsi tykkää ja suihkua käyttävät vieraat yllättyy :D Valaisee myös jos esim. sähköt menee. Ja mä tilasin tollasen 7 eurolla ebaysta (postikuluineen)

Meillä on myös ja pois en vaihtaisi. Tosiaan lapset tykkää ja molemmista meistä aikuisista on kiva mennä aamulla suihkuun ottamaan "valokylpy" :) Varsinkin näin pimeällä on ihanaa suihkutella pimeässä aamuisin. Virkistävää!

Mut mä haluisin ton punasen värin useemmin, ja käsittääkseni toi sais aika kuumalla olla et olis punasella? siis en mä ainakaan käy varmaan noin kuumassa suihkussa, en kyl oo koskaan mitannu :D

Mut mä haluisin ton punasen värin useemmin, ja käsittääkseni toi sais aika kuumalla olla et olis punasella? siis en mä ainakaan käy varmaan noin kuumassa suihkussa, en kyl oo koskaan mitannu :D

Kyl mä luulen, et kyl sä varmaan käyt niin lämpösessä suihkussa, et se muuttuu punaseks. ku miettii, et vauvan kylpylämpötila on +37 ja se on semmoinen lämmin, mut ei missään tapauksessa kuuma. Kyllä mä ainakin käyn reippaasti kuumemmassa suihkussa kuin mitä kädenlämmin on :D

Kyl mä luulen, et kyl sä varmaan käyt niin lämpösessä suihkussa, et se muuttuu punaseks. ku miettii, et vauvan kylpylämpötila on +37 ja se on semmoinen lämmin, mut ei missään tapauksessa kuuma. Kyllä mä ainakin käyn reippaasti kuumemmassa suihkussa kuin mitä kädenlämmin on :D

Miten tuolla ledsuihku.fi-sivustolla väitetään, että punainen on tavalliseen suihkutteluun liian kuumaa? Siis täh? Eikö se muutu jo 40 asteessa, eihän se just ole vielä kuumaakaan..

Kerropa NannaIhana sitten joulun jälkeen millanen on. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22686300:
Miten tuolla ledsuihku.fi-sivustolla väitetään, että punainen on tavalliseen suihkutteluun liian kuumaa? Siis täh? Eikö se muutu jo 40 asteessa, eihän se just ole vielä kuumaakaan..

Kerropa NannaIhana sitten joulun jälkeen millanen on. :D

joo kerron. hitsi, näin noita just jossain kaupassa ja naureskeltiin kaverin kans tolle, nyt vasta aloin miettiin et hitsi toihan olis magee :D

mietin exälle ja sen avokille joululahjaa.. taidan hakee niille kans tollasen :D ku vaan saan päähäni et missä niitä näin :whistle:

http://www.ledsuihku.fi/tuote/led_suihku_modern_lampoohjattu/

Tässä ois myös PINKKI väri!!!! Mutta on kalliimpi...Taidan tähän satsata rahani koska tuossa aiemmassa linkissä mietityttää tuo muoto (eka kuvassa tökerö, mutta muissa kuvissa näyttäs olevan tyylikkäämpi?) Ei kiva jos tuleekin joku halppiskopio.

[QUOTE="a p";22686443]Gigantissa näyttäs olevan, mut vähä eri muotoinen ja taitaa olla halppiskopio. Jossain varoitettiin että kopiot on kovaäänisiä...[/QUOTE]

ainahan kaikista sanotaan et varo halppiskopioita :D samaa pa*kaa ne on, eri paketissa vaan ;)

Ei mut käyttäjäkokemuksia lukiessani oli tuo että oli kovaääninen. Mutta tietenkään en voi tietää totuutta kun ei ole omakohtainen kokemus. On tuo kalliimpi paremmin muotoiltu (siis minun makuun) ja siinä on se pinkki väri..:D Olen varmaan liian vaativa ja siksi rahat hävii tililtä aika nopsaan..:D

Yhteistyössä