Lävistyspino :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kielilävistyksen omaavat:

Kuinka nopsaan ootte parantuneet?Mua pelottaa että vaikuttaa makuaistiin ja että miten sitä hoidetaan,yök ajatukselle että sitä vaihettas :snotty: :D Haluaisin sellaisen!!

no mulla parani aika nopsaa. alle parissa viikossa.
Makuaistiin ei ole vaikuttanut mitenkään, eikä vaihtaminenkaan mitenkään vaikeata ole.
Jos itse kokee vaihtamisen ongelmalliseksi, niin aina voi liikkeessä vaihdattaa samalla, kun ostaa uuden korun.

Toinen korva täynnä korviksia, eli 10. Toisessa 3.

Lisäksi läväri navassa, kulmassa ja nenässä, kaikki otettu päälle kakskymppisenä. Ylähuulessa sivussa oli myös läväri mutta se oli pakko ottaa pois..

Tarkotus ois vielä ottaa toiseen korvaan jokunen korvis ja ehkä huuleen.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:
Tässäpä: Korvikset molemmissa 7 hankittu 15 alkaen
Nänneissä renkaat -92
Napa -93
Häpyhuulet -94
Klitoriksenhuppu (clithood vertical) -95 B)

pakko udella =D
nuo intiimit lävistykset... sattuiko?
otitko hetken mielijohteesta vai harkinnan tuloksena?
vaikuttaako seksielämään?

Ihan harkinnan kanssa ja omasta halustani ne laitatin.
Kaikkein kipeimmät taisi olla nännilävärit, ja myös napa. Häpyhuulet ja klitanhuppu ei paljoa sattunu, ja paranivat nopsaan :whistle:
Seksiin tietysti kiva lisämauste.. Mutta enemmän ne antaa ihan arkiseen elämään pientä piristettä.

Joo, kyllä nänni on varmaan yks kipeimmistä..siinä kuitenkin mennään ihon alla suht pitkä matka, ja nänni on - no. Tuntoherkkä :) Näin tuumii ap.

Pittääpä kysästä teiltä joilla on huulessa lävistys, ollu jo kauan että onko se vahingoittanu hampaita? Tässä mietiskelly sitä huulikorun laittoo mut taidan jättää väliin jos se kovin hampaita haittaapi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Pittääpä kysästä teiltä joilla on huulessa lävistys, ollu jo kauan että onko se vahingoittanu hampaita? Tässä mietiskelly sitä huulikorun laittoo mut taidan jättää väliin jos se kovin hampaita haittaapi :)

Mulla alahuulikorusta ei oo tullut mitään haittaa hampaisiin, ollut kolme(?) vuotta. Sit mulla oli tossa ylhäällä vasemmalla puolen kans, niin se nosti ientä pois hampaan päältä ja alkoi paljastaa hyvää vauhtia hammaskaulaa ----> otin sen pois, ien palautunut lähes ennalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:

Mulla alahuulikorusta ei oo tullut mitään haittaa hampaisiin, ollut kolme(?) vuotta. Sit mulla oli tossa ylhäällä vasemmalla puolen kans, niin se nosti ientä pois hampaan päältä ja alkoi paljastaa hyvää vauhtia hammaskaulaa ----> otin sen pois, ien palautunut lähes ennalleen.

Jaahas, täytyypi pistää harkintaan :) Niitä ku on sellasia "hellävaraisempiakin" koruja just näitä läväreitä varten, vaimitensenytoli.. :D Mä otin kans tuon ylähuulen lävärin pois ku se rappas tuota ientä jatkuvasti, oli sellasessa kohdassa että satavarmasti ois ien lähteny kiitään.

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelin:

Mulla on käynyt ton medusan kanssa sillain, että tappi on uponnut sinne huulen sisälle, eikä edes siis osu hampaisiin tai ikeniin, kun siinä on sitä huulen ihoa välissä.
Kauhistuttaa aika, kun olisi tarkoitus ottaa tappi pois. Täytyy viiltää huuli auki, että saan sen tapin ulos sieltä :snotty:

minulla kaksi nännilävistystä.
Lisäksi minulla on ollut kolme kertaa navassa lävistys-joka kerta kasvanut ulos. Tiedän,tyhmä edes haaveilla moisesta. Nyt taas tullut ajatus,et josko viel kerran yrittäis :ashamed:

Huulikoru 11v.
Napakoru 13v.
Kielikoru 13v.
Korvissa 7 + rustokoru.
Kaikki on edelleen, mutta napakoru on alkanut kasvaa ulos ja kielikoru repesi pienesti vähän aikaa sitten. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Nenäkoru 13vuotiaana(reikä on, korua en oo pitänyt vuosiin)
Napakoru 15vuotiaana(repes paidan mukana vuotta myöhemmin)
kulmakoru ja alahuuliläväri(tein ite 16veenä)kulma kasvo ulos ja huulesta otin korun pois vähän myöhemmin
uusi alahuulilävistys 22vuotiaana
ylähuulilävistys 24vuotiaana
kielikoru 25veenä.

Siinäpä niitä. Nyt siis kielessä ja ala&ylähuulessa.

**Lisätään tähän, että huomenna otan napaan :D B)

prince albert,ampallang,frenum ja tietysti molemmissa nänneissä renkaat ja kaikki on mun tyttöystävän tekemiä helevetin kivuliaita läväreitä en suosittele kellekään

Yhteistyössä