Lävistyspino :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Millaisia lävistyksiä teillä on, ja minkä ikäisenä otitte, ennen vai jälkeen lasten syntymää?

Mulla napakoru 30v
Nännilävistykset 31v
Muita ei tulossa - kai.

Lapset oli tehty ja 3kympin villitys päällä :D Tykkään kyllä kaikista, pois en ottaisi.

en muista minkäikäsenä mutta on nenä, huuli ja kielilävityksiä. navassa ollu mutta otin sen pois kolmosen odotuksessa enkä laittanu takas. =) lisää voisin ottaa.

korvikset otin vissiin 9vuotiaana,nyt niitä on yhteensä kolme toisessa ja yksi toisessa korvassa.
Kulmalävistyksen otin 18v mutta se meni sitten umpeen/kasvoi umpeen.
Madonna lävistyksen huuleen otin pari vuotta sitten ja se on ja pysyy =)

Nyt on
Kielilavistys
Smiley lavistys (suun janteessa)
Nenalavistys
(Korviksia yht 6)

Ollu
Huulilavistys
Microdermal "implantti" otsassa

Seuraavaks haluaisin
Huulilavistys takas
Kulmakorut molemmille puolille

Oon 20v.

korvat,huuli,kulma ja kieli.
kaikki otettu ennen lapsen syntymää
Melkein kaikki ottanut poiskin..ainut mikä jäljellä on kielikoru..ei vaan tuntunut enää multa ne lävistykset

Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:
Tässäpä: Korvikset molemmissa 7 hankittu 15 alkaen
Nänneissä renkaat -92
Napa -93
Häpyhuulet -94
Klitoriksenhuppu (clithood vertical) -95 B)

pakko udella =D
nuo intiimit lävistykset... sattuiko?
otitko hetken mielijohteesta vai harkinnan tuloksena?
vaikuttaako seksielämään?

Nenäkoru 13vuotiaana(reikä on, korua en oo pitänyt vuosiin)
Napakoru 15vuotiaana(repes paidan mukana vuotta myöhemmin)
kulmakoru ja alahuuliläväri(tein ite 16veenä)kulma kasvo ulos ja huulesta otin korun pois vähän myöhemmin
uusi alahuulilävistys 22vuotiaana
ylähuulilävistys 24vuotiaana
kielikoru 25veenä.

Siinäpä niitä. Nyt siis kielessä ja ala&ylähuulessa.

Mulla ollut kaksi kertaa alahuulessa sivussa, olen ottanut ne pois pari vuotta sitten
Smiley oli n. vuoden mutta alkoi ottamaan hampaiden päälle
Napakoru oli 5v, otin pois kun aloin odottamaan esikkoa
Kielikoru on edelleen, ollut 5 vuotta
Korviin otin ekat reiät 5-vuotiaana ja ovat edelleen, toiset reiät 10-vuotiaana, ovat edelleen, kolmannet 11-vuotiaana mutta ovat menneet umpeen.

Alkuperäinen kirjoittaja X:
Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:
Tässäpä: Korvikset molemmissa 7 hankittu 15 alkaen
Nänneissä renkaat -92
Napa -93
Häpyhuulet -94
Klitoriksenhuppu (clithood vertical) -95 B)

pakko udella =D
nuo intiimit lävistykset... sattuiko?
otitko hetken mielijohteesta vai harkinnan tuloksena?
vaikuttaako seksielämään?

Ihan harkinnan kanssa ja omasta halustani ne laitatin.
Kaikkein kipeimmät taisi olla nännilävärit, ja myös napa. Häpyhuulet ja klitanhuppu ei paljoa sattunu, ja paranivat nopsaan :whistle:
Seksiin tietysti kiva lisämauste.. Mutta enemmän ne antaa ihan arkiseen elämään pientä piristettä.

Ei ole enää kuin korvikset. Kielilävistyksestä jouduin luopumaan raskausaikana kun se alkoi kasvattaa kielen alle arpikudosta. :/

Mulla on ollut nenälävistys ja huulilävistys (leuassa).

Mulla on ollut 18 korvareikää, joista otin 16 pois 4 vuotta sitten, mutta lävistin 7 uudelleen pari kuukautta sitten.

Nenäkoru ollut, mutta senkin otin 4 vuotta sitten pois. Tuli ihmeellinen tarve poistaa kaikki lävärit, kun tein esikoisesta plussan :/ Oishan sen nenälävistyksen voinut pitää.

Mulla oli molemmissa kulmissa, nenässä, huulessa, navassa ja korvissa (vasen 15 kpl, oikea 10 ). Ennen esikoisen syntymää poistin melkein kaikki, nyt on vain korvissa muutama. Haluaisin kyllä naamaanki. Ja napaan mutta se meni rumaksi sterilisaation jälkeen :'(

Kielilävistyksen omaavat:

Kuinka nopsaan ootte parantuneet?Mua pelottaa että vaikuttaa makuaistiin ja että miten sitä hoidetaan,yök ajatukselle että sitä vaihettas :snotty: :D Haluaisin sellaisen!!

Yhteistyössä