laulu joka saa sinulle itkun?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Varmaankin Pave Maijasen Ikävä, sitä kuuntelin paljon kun äitini kuoli.

Onko sulla joskus ikävä ollut jotain jota ei ehkä olekaan?
Onko sulla koskaan ikävä tullut, vaikket tiedä mitä edes kaipaatkaan?
Niinkuin pieni satu johon lapsena uskoit, menettänyt hohteen on kokonaan
tai niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan, ole edes ollut olemassakaan

Ootko omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee, ettet huomaakaan?
Päiviä lyhyitä tai pitkiä joista, et koskaan saanut otettakaan?
Minulla on suunnaton ikävä sinne, mistä en koskaan oo kuullutkaan
minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan

Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä
Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Eric Claptonin Tears in heaven,se oli eka biisi jonka kuulin radiosta sen jälkeen kun iskä soitti et mun silloin 13-v. pikkuveli oli kuollut kolarissa.Siitä on muuten tänään päivälleen 12 vuotta.Aika rientää,tavallaan... :'(
:hug: otan osaa. Juuh, olisin saman biisin sanonut muutenkin. Sanat on niin koskettavat kun tulevat oikeasta elämästä.
Mulla tulee myös pala kurkkuun kun radiosta tulee se (jonkun hiphopparin biisi) happy birthday, jossa tämä tyyppi laulaa kuolleella lapselleen syntymäpäivä laulua. Hitsi kun en muista esittäjää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja littlelady:
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Eric Claptonin Tears in heaven,se oli eka biisi jonka kuulin radiosta sen jälkeen kun iskä soitti et mun silloin 13-v. pikkuveli oli kuollut kolarissa.Siitä on muuten tänään päivälleen 12 vuotta.Aika rientää,tavallaan... :'(
:hug: otan osaa. Juuh, olisin saman biisin sanonut muutenkin. Sanat on niin koskettavat kun tulevat oikeasta elämästä.
Mulla tulee myös pala kurkkuun kun radiosta tulee se (jonkun hiphopparin biisi) happy birthday, jossa tämä tyyppi laulaa kuolleella lapselleen syntymäpäivä laulua. Hitsi kun en muista esittäjää..
http://www.youtube.com/watch?v=-qj3nWy7HMs
 
Mitään lapsen kuolemaan liittyviä en voi edes kuunnella vielä... Ja toi Yön ihmisen poika tuli kerran radiosta, ku ajelin ihan iloisena autolla kotiin, niin mun oli pakko pysähtyä tien reunaan, ku ei meinannu henki kulkea. :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja littlelady:
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Eric Claptonin Tears in heaven,se oli eka biisi jonka kuulin radiosta sen jälkeen kun iskä soitti et mun silloin 13-v. pikkuveli oli kuollut kolarissa.Siitä on muuten tänään päivälleen 12 vuotta.Aika rientää,tavallaan... :'(
:hug: otan osaa. Juuh, olisin saman biisin sanonut muutenkin. Sanat on niin koskettavat kun tulevat oikeasta elämästä.
Mulla tulee myös pala kurkkuun kun radiosta tulee se (jonkun hiphopparin biisi) happy birthday, jossa tämä tyyppi laulaa kuolleella lapselleen syntymäpäivä laulua. Hitsi kun en muista esittäjää..
http://www.youtube.com/watch?v=-qj3nWy7HMs
Se laulu on Flipsyde - Happy Birthday
http://youtube.com/watch?v=C5f9-b-Zfnw&feature=related


 
Gabria harmaana
mulla tulee itku aina Jukka Kuoppamäen Paljon sanomatta jää -kappaleesta. Siis ihan aina. =)

Varsinkin viimeinen säkeistö:

Milloin viimeksi mä sanoin että rakastan
liian kauan siitä taas vaikenin
milloin viimeksi mä kerroin miten odotan
kerta kerran jälkeen sua takaisin
Milloin viimeksi mä sanoin miten tärkeää
sinun kanssasi on elää elämää

Ja taas alkaa itkettää koska kirjoitin tuota... Mulle se on jostain kumman syystä hyvin tärkeä laulu.
Samaten Pate Mustajärven Sinun laulusi aiheuttaa aina kyyneleet, koska mies lauloi sen mulle meidän häissä.
 
mikään ei saa itkemään mutta apulannan ilona on surullinen..

"sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen nyt kun öisin katson tähtiin ja sun kasvot siellä nään rakastuin uudelleen
et halunnut mua sun maailmaan vaikka koitin sua niin rakastaa.....mä tahdoin olla sulle syy syy jatkaa huomiseen".. tai jotenkin noin
 

Yhteistyössä