Laukooko teidän miehet ilkeyksiä teille ja missä tilanteessa ja mitä sanoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käytöstavat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tärkeintä on se, että on osaa pyytää anteeksi ja on aidosti pahoillaan. (tosin ikinähän ei pitäisi sano sellaista, minkä tietää loukkaavan pahiten). Eiköhän suurin osa saa nimittelyllä enemmän voimaa siihen sanomaansa??

Onhan noita teräviä tikareita aina varastos olemas, mutta eipä niitä ole tarvinnut heittelemään alkaa jollei nainen ymmärrä itse missä sivistyneen tappelun välillä menee.
Enemmän toi on naisten pahe ettei ymmärretä pitää riitaa sellaisena että se edistää asian käsittelyä vaan muuttuu pelkäksi minun täytyy voittaa tämä ja olen oikeutettu sanomaan mitä vaan. Varsinkin silloin kun sieltä suunnasta on järkevät perustelut on loppuneet kesken.
Olen pitkä pinnanen joten en tappeluissa suutu, mutta en myöskään turhaa kiukuttelua siedä vaan aiheeton riman alle sanomisesta tulee terävimmät tikarit takaisin ylensä yllättäen ja joskus jopa järkyttäen vastapuolen täysin. Osaksi senkin takia ettei ole suutuksissa tökäsyjä vaan tilanteeseen hiottuja ja harkittuja senkin suhteen kuinka syvälle porautuvat peilaten sitä kuinka tarkotuksen mukaisesti ja vakavaa rimanalitusta käyttänyt.

Onneksi nykyisen kanssa ei ole tällaisia tilanteita ollut vaan osaa kanavoida oman pahan olonsa muutenkin kuin toisille kiukuttelemalla ja syyttämällä.

me ollaan molemmat pahoja suustamme kun oikein suututaan.
Vitun paskapää, idiootti, kusipää, mulkku, apina, vitun mulkku...Onhan näitä ja tosiaan molemmilta tulee ihan tasaseen tahtiin kun oikein suututaan. Ja jälkeenpäin pyydellään anteeks ja naureskellaan kun meni taas yli...

No ei todellakaan. Pihalle lentäisi jos moiseen ryhtyisi. Kerran on todella rajun riidan yhteydessä todella vihaisena sanonut "vitun ämmä" ja sitäkin puitiin kyllä melkoisesti, molempien mielestä se oli todella pahasti sanottu eikä ollut mikään pikkujuttu ja mies todella katui sitä. Mä en kuuntele haukkumista enkä huutamista, en edes riidellessä.

Pahin mitä mies on joskus mulle sanonut (siis sellanen että on oikein syöpynyt mieleen) on että "olet samanlainen kuin isäsi". (ja tuo ei siis ollut mikään kehu)

toisen kunnioitus on melkein tärkein asia parisuhteessa.. olisin enemmän kuin huolestunut jos mies minua haukkuisi tai sanoisi rumasti... eli ei ole sanonut! koskaan! oltu yhdessä 17v =)

Alkuperäinen kirjoittaja Warum:
Alkuperäinen kirjoittaja käytöstavat:
Siinäpä kysymys olikin.

Miksi tämä kiinnostaa sinua? lohdutat itseäsi koska ei ole miestä?

Tuli vain mieleen, miten muilla. On kyllä mies ja minua äärettömästi loukkaa nimittely. Oma mieheni on joskus, onneksi harvoin haukkunut tyhmäksi ja paskaläjäksi, idiootiksi. Eikä ole ollut oikeastaan mitään riitaakaan, vaan asia ei ole esim. ihan tapahtunut just niinkuin hän haluaa. Itse en koskaan nimittele häntä.

Yhteistyössä