G: Mitä miehet ovat laulaneet teille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep"

Vieras
Kertokaas biisejä, joita miehet ovat teille laulaneet ja missä tilanteessa...

Mulle laulettiin lauantaina Uniklubin biisiä "Huomenna" , nyyh!

Tilanne oli tämä: olimme salarakkaan kanssa mökillä, ja lauantai-iltana todellisuus iski vasten kasvoja, huomenna loppuu tämä ihanuus :(

Sisäpiiriristeilyllä yks julkisuuden mieshenkilö (huomattavasti mua vanhempi) laului mulle Eino Leinon Nocturnoa. Aikaa tästä on jotain tuhat vuotta. Sen syvällisempää merkitystä asialla tuskin oli, liittyi ehkä lähinnä kyseiseen tilaisuuteen.

Oma mieheni on kirjoittanut biisin, joka kertoo meistä. Ja onpa se esitetty moneen otteeseen ihan julkisesti yleisön edessä :) Tippa oli silmässä, kun sen ekaa kertaa kuulin.

mun mies on laulanu mulle ihan älyttömän monta biisiä. Aina löytää tilaisuuteen ku tilaisuteen jonku sopivan laulun.
Omissa häisssämme esitti mulle laulun mikä oli tehnyt monesta eri laulusta. Oli ihan älyttömän ihana. Kaikki sopi minuun niistä sanoista.

Baarissa yks nuori poika yritti saada mua tanssimaan kanssaan ja kun en lähtenyt, se heittäytyi polvilleen lattialle ja alkoi laulaa Aikuinen nainen mä oon... En oikein tiennyt oisko pitänyt hävettää sen puolesta, nauruun meinasin ainakin kuolla, enkä lähtenyt tanssimaankaan :D

Oi, ihania muistoja... :heart:

Ensimmäinen laulaja taisi olla skottipoika, joka lauloi minulle "Auld lang syne" lähtiessään kotimaahansa yhteisen kesän jälkeen. Brasilialainen Helsingin kisojen olympiavoittaja Ferreira da Silva lauloi "Sä kasvoit neito kaunoinen" vieraillessaan vuonna 1983 MM-kisoissa Helsingissä, ihan vain omaa hurmaavuuttaan :). Työkaverini kutsui työpäivän jälkeen kahville ja yllättäen siirtyi pianon ääreen ja lauloi "Sua vain yli kaiken mä rakastan" (pysyi hyvänä työkaverina tuon jälkeenkin, vaikkei romanssia syntynytkään).

Oma (silloin vielä tuleva) mieheni lauloi minulle joskus ennen seurustelumme alkua "Isoisän olkihattua" (kohtaa, jossa "ihastui myyjättären silmiin sinisiin"). Myöhemmin hän on omistanut yleisön edessä esittämänsä "Dianan" minulle (vaikka onkin minua 5 vuotta vanhempi), häissämme hän lauloi "Love me tender'in" ja myöhemmin jossain juhlissa "Tu sei l'unica donna per me".

Kiitos tästä ketjusta - tulipa näistä muistoista hyvä mieli. :)

Yhteistyössä