Laukkutietäjät...onko tällä Longchampin laukulla mitään arvoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22835759]hyllykirpalla? 15-20e? =)[/QUOTE]

Ai niinkin paljon?

Joo, ihan perus hyllykirppikselle sitä olen viemässä. Kunhan vaan keksin miten sen pakkaan niin ettei se likaannu, eikä tuo kortti häviä...pitänee panna läpinäkyvään pussiin tjtn.

Huutiksessa saa todennäköisesti enemmän kuin 15-20e :) Voisin mä tavallisella kirpparillakin maksaa enemmänkin :)

No ei se huutiskaan kyllä ois huono idea, kun mulla on sinne muutakin sellaista laitettavaa mitkä kannattaa ennemmin myydä siellä, kun kirppiksessä. Ainakin säilyis laukku siistinä, eikä pyöris kirppiksellä ympäriinsä.

Mutta kiitos teille, nyt tiedän vähän millä hinnalla lähden tuota kaupittelemaan :)

Toi on feikki.

Ai. Mistä sen erottaa?

Mä en ole ostanut tuota itse vaan saanut sen siskoltani. Sisko puolestaan oli saanut sen ex-anoppikokelaaltaan, joka puolestaan on sellainen ihminen, joka nimenomaan käyttää van merkkituotteita. Rouvalla kun ei ole ihan mistään pikkurahasta putetta.

Otaksuin tuon siis olevan sitä kautta aito. Mutta tosiaan, mistä sen erottaa että onko aito vaiko ei?

[QUOTE="pöö";22835946]Ei ole feikki. Mä myisin Huutonetisää ton. Saat takuulla yli 20€.[/QUOTE]

Mistä sen tunnistaa?

Tuossa nepparissa on jotain longchamp-tekstiä ja sen nepparin takaosassa luki original ja jotain muuta. Laukun sisäpuolella olevassa lapussa lukee made in france ja siinä on joku numerosarja. Lisäksi siinä on sellainen nahkainen longchampin läpyskä jossa logo.

Alkuperäinen kirjoittaja näyttää siltä;22835948:
Jos en ihan varmaksi tietäis,et tyTön haalari roikkuu tos seinän takana,niin väittäsin et oot nyysiny siitä hupun ja väsänny siit laukun:D

:laugh:

Mun mielestä tuo on periaatteessa ihan kiva laukku...mutta kun en osaa käyttää tuota. Siis miten voi yhdistää pinkkiä, mustaa ja RUSKEAA? Mä en käsitä. En kertakaikkiaan.

Siis en mä tiedä että mitä mun pitäis panna päälle, jos mun laukku on tuonvärinen. En mä vaan osaa :D

Viimeksi muokattu:
:laugh:

Mun mielestä tuo on periaatteessa ihan kiva laukku...mutta kun en osaa käyttää tuota. Siis miten voi yhdistää pinkkiä, mustaa ja RUSKEAA? Mä en käsitä. En kertakaikkiaan.

Siis en mä tiedä että mitä mun pitäis panna päälle, jos mun laukku on tuonvärinen. En mä vaan osaa :D

Mustaa? Kuvassa näyttää tummansiniseltä.

Nuo longchampin kaksiväriset laukut joita mä olen nähnyt (ja olen nähnyt paljon) nkiin kaikissa tuo raita on tasapaksu, missään se ei levene ylhäältä alaspäin.

[QUOTE="www";22836241]Mustaa? Kuvassa näyttää tummansiniseltä.

Nuo longchampin kaksiväriset laukut joita mä olen nähnyt (ja olen nähnyt paljon) nkiin kaikissa tuo raita on tasapaksu, missään se ei levene ylhäältä alaspäin.[/QUOTE]

Kyllä se on musta, eli kuva vääristää :)

Tuosta levenemisestä en sitten osaakkaan mitään sanoa. Enkä tiedä laukun ikää, on 3-10v ikäinen ja ostettu ymmärtääkseni ulkomaanreissulta tuliaiseksi.

[QUOTE="sama";22836514]Uskon kyllä sinua. Voi hyvinkin olla aito, en ainakaan itse osaa varmuudella väärennökseksi sanoa.

Mutta tarkoitus oli siis vaan kertoa, että osaavat etelän maissa aika aidonnäköisiä feikkejä tehdä.[/QUOTE]

Varmasti osaavatkin ja sekös tässä onkin nyt harmillista. Kun en voi tuota laukkua longchamppina myydä, jos en voi olla varma että se sitä myös on. Ja jos väärennökset on ihan oikean näköisiä, niin en millään voi olla varma. Höh.

[QUOTE="sohvi";22836843]minä olen melkeinpä 100 % varma että toi on aito (ja mä tiedän näistä asioista aika paljon) millanen se vetoketju siinä on?[/QUOTE]

Vetoketju on pinkki ja se osa mikä siinä liikkuu eestaas avattaessa ja suljettaessa, on kullanvärinen ja sitten sen vedinosa on tuota samaa ruskeaa nahkaa mitä laukun remmikin.

Yhteistyössä