kannattaako kirppis vai huutis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on nyt tulossa iso kasa vauvan tarvikkeita ja leluja. esim. kävelytuoli ja leikkikaari. mietin tota huuttis vaihtoehtoo kun ei tarvis niitä kamoja kuljetella ehkä edestakas,mutta postit ois sitten järkyt noilla.
asustelen pirkanmaalla,onko täällä enää lastenvaate kirppiksiä? sinnehän ois passeli viedä. tavaraa on tosi paljon et kirppikselle viedessä taas säästyis kuvaamiselta.puh.

Mä myyn nykyään vain huutiksessa ja nyt huutiksessa tunnistautuneilla postikulut 7? 35kg asti heinäkuun loppuun muistaakseni http://www.huuto.net/fi/ohje-huutopaketti.php3

+Saa rauhassa kotoa käsin laittaa tuotteet myyntiin
+ ei varasteluja
+ toisista saa paremmin rahaa kuin kirppiksillä
- aikaa menee paljon, mutta niinhän kirppiksilläkin menee ekaksi hinnoitellessa ja sitten paikkaa siivotessa
- postituksissa tosi kova homma jos paljon kohteita myynnissä

Mitä mä noita huutiksen ihan pimeitä tapauksia olen katsonut ni huutis parempi tottakai!
Porukka maksaa ihan ylihintaa vaatteista kun taas kirppikselle pitää laittaa kirppishinnat :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Mä myyn nykyään vain huutiksessa ja nyt huutiksessa tunnistautuneilla postikulut 7? 35kg asti heinäkuun loppuun muistaakseni http://www.huuto.net/fi/ohje-huutopaketti.php3

+Saa rauhassa kotoa käsin laittaa tuotteet myyntiin
+ ei varasteluja
+ toisista saa paremmin rahaa kuin kirppiksillä
- aikaa menee paljon, mutta niinhän kirppiksilläkin menee ekaksi hinnoitellessa ja sitten paikkaa siivotessa
- postituksissa tosi kova homma jos paljon kohteita myynnissä

Sinäpä ne esititkin plussat ja miinukset hyvin. :) Jos on niin paljon tavaraa ettei jaksa aina postiin niitä yksitellen, asiakkaan maksun jälkeen kiikuttaa, niin suositelen sit kirpparia. Kirpparilta mua ärsyttää tuo varastelu just.
Joku aika sitten oli meidän tyttöjen vanhoja vaatteita kirppiksellä ja jokunen Hello Kitty ja Bamse-vaate meni varkaan käsiin. Ärsyttää, toivottavasti on todella hyvä omatunto tällä äidillä/äideillä jotka ne otti. Mutta onneksi oli niin paljon vaatetta myynnissä että tuottoa tuli muutenkin vajaa 200e.
Itse just sen takia vein kirppikselle kun en jaksanut rueta niitä ilmotuksia huutikseen vääntämään ja halusin vain vaatekasoista eroon. Kukin tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mitä mä noita huutiksen ihan pimeitä tapauksia olen katsonut ni huutis parempi tottakai!
Porukka maksaa ihan ylihintaa vaatteista kun taas kirppikselle pitää laittaa kirppishinnat :saint:

Joo, musta on ihan ihme miten niistä vaatteista maksetaan kamalasti! varsinkin kun kaupasta saisi samanhintaista/ halvempaa uutena.

mä voisin noi omat vaatteeni laittaa huutonettiin pakettina ja kärrätä lasten tavarat kumminkin kirpparille.
pitää keskustella viä miehenkanssa kumman se näkis paremmaks.
ei mulla silleen rahanhimo oo mutta ois se kiva saada ees vähän noista.

Yhteistyössä