lauantaina hautajaisiin...

vieras
miksi sinä et mene. miehen kanssa lapsen kuitnekin teit joten ihan vieraasta ihmisestä ei kyse voi olla. mikset mene lapsen tueksi? ymmärrätkö kuinka vaikea päivä tuosta lapsellesi tulee. mieheni hautasi juuri isänsä, eikä se helppoa aikuisellakaan ole vaikka hyvin vähän yhteyttä viime vuosina pitivät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Olisin saanu mennä hautajaisiin, mut kun ei kiinnosta, ja ei tyttö tarvi tukea, kun itsekkin menee vain muodon vuoksi.
parempi ettei sitten tyttökään mene. sielä ihmiset ihan oikeasti surevat, ei sielä kaivata teeskentelijöitä. pysykää pois jos ei kiinnosta.
 
Lapsen isä lähti kävelee kun odotin tyttöä, oli itse 16v ja eipä isää ole sen koommin kiinnostanu lapsensa olemassa olo ja tytölle olen kertonu isästänsä, niin ei ole tyttö halunnut edes tavata.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Olisin saanu mennä hautajaisiin, mut kun ei kiinnosta, ja ei tyttö tarvi tukea, kun itsekkin menee vain muodon vuoksi.
parempi ettei sitten tyttökään mene. sielä ihmiset ihan oikeasti surevat, ei sielä kaivata teeskentelijöitä. pysykää pois jos ei kiinnosta.
Olen kyl eri mieltä, kyllä sinne hautajaisiin mennään niiden surevien omaisten takia vaikka vainajan kanssa ei niin läheinen olisikaan. Heille sillä on merkitystä muistaako joku tai tuleeko paikalle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Olisin saanu mennä hautajaisiin, mut kun ei kiinnosta, ja ei tyttö tarvi tukea, kun itsekkin menee vain muodon vuoksi.
Mistä tiedät? Onko tyttärelläsi kokemusta hautajaisista? Vaikka ei isänsä kanssa läheinen olisi ollutkaan, niin hautajaiset voi olla tilaisuutena aika ahdistava noin nuorelle. Tai jos teitä kumpaakaan ei todellakaan tuon enempää kiinnosta, niin lähettäkää adressi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Sinne tulee myös tytön siskopuoli, sen haluaa nähdä.
Eikä voi treffata muualla kuin hautajaisissa??!?
no hohhoijaa..sama kai se missä tapaa.
no ei todellakaan ole sama.. kunnioittakaa nyt edes ihmisen hautajaisia. älkää tunkeko sinne jos ette välitä

älä jaksa.jos mä menin puolisoni mukana tukemaan häntä ukkinsa hautajaisiin mun ois pitäny kunnioittaa ja pysyä poissa..haa haa.että ihmiset on onnettomia...hyvä vaan jos tapaa siskopuolesa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Anteeksi mutta nyt on pakko kysyä, että minkälaista keskustelua halusit aiheuttaa tällä avauksella?

Kun avauksessa ei ollut mitään kysymystä tms..
:)
uskomatonta..tääl kerrotaan ku haetaan t-paitasillaan postia mut ei voi kertoa et tytär menee hautajaisiin!!!! kai sitä jollain tapaa haluaa ajatuksiaan purkaa *PÄÄNHAKKAUS HYMIÖ*

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
Olisin saanu mennä hautajaisiin, mut kun ei kiinnosta, ja ei tyttö tarvi tukea, kun itsekkin menee vain muodon vuoksi.
Mistä tiedät? Onko tyttärelläsi kokemusta hautajaisista? Vaikka ei isänsä kanssa läheinen olisi ollutkaan, niin hautajaiset voi olla tilaisuutena aika ahdistava noin nuorelle. Tai jos teitä kumpaakaan ei todellakaan tuon enempää kiinnosta, niin lähettäkää adressi.
Siis ei hyvää päivää. Sähän puhut 17-vuotiaasta kuin jostain alakouluikäisestä :eek:
 

Yhteistyössä