Lauantain Rv-pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitkä viikot?
Mitkä fiilikset? :)

Täällä rv 39+1. Ja jotain aamusta saakka aina sillontällön lorahdellut.
Jonkunmoisia suppareita, muttei oikein kipeiks saakka.

Katsotaan :)

rv 27+1 ok olo,onhan noita vaivojakin.. aivan tolkuttomasti liikkuu,välillä väsyn jo siihen. en vielä edes tiedä miltä supistukset tuntuu,on kaikenlaisia tuntemuksia ollu,mutta emt..
ainaki on ihan sama mitä dödöä laitan,puskee läpi samantien :/
ja selälläänkun makaan,niin tuntuu ku häntäluu lähtis paikoiltaan,enkä pääse ylös.kiva.

23+1... Viilikset ihan ok... Lantion seutu tosi kipee samoin lonkat, kipeitä supistuksia ollu 5 viikkoa, 2 viikon päästä kohdunsuun kontrolli ja odottelen streptokokki tuloksia, viimeksi toissapäivänä oli sairaalareissu osastolla makoillen... Vauva viihtyy alaosassa ja välillä potkuilu tekee kipiää... mutta muuten fiilikset innokkaat :D

EN JAKSA ENÄÄ YHTÄÄN 33+4. Sotkii, sätkii ja möyrii. Vielä vko töitä ja sitten se kauan odotettu äitiysloma. MUUTTOKIN OLISI EDESSÄ 1.9. Hirveä stressi ja neuvolan vaihto jnejnejnejne.. EI JAKSA. Selkäkin kipeä :(

37+6. Helsinkiin tekisi mieli lähteä ottamaan ilo irti elämästä ilman lasta (eli syömään ja elokuviin tässä tapauksessa), mutta mies onkin hyvin vastahakoinen nyt. Häntä pitäisi hieroa ja hoitaa, hyssyttää ja muuten vain "alkaa" kahdestaan kotona.

En ole koko raskausaikana valittanut kivuistani, väsymyksestä, hoivantarpeestani, enkä ylipäänsä mistään, vaan ollut vahva ja muutenkin "normaali" ulospäin. Olen saattanut välillä kertoa, kuinka hieronta tms. tekisi hyvää, mutta ruinaamaan en ole ryhtynyt. Raskauteni on kipuiluineen jne. kuitenkin ollut fyysisesti rankkaa aikaa, joten meni tänään hermot siihen, että toista pitäisi hoivata, kun itse olen ollut rasittamatta ketään turhalla valituksella ja pärjännyt ilman jatkuvaa hoivaa.'

Anteeksi tunteenpurkaus, mutta tänään tällaista. Ehkäpä huomenna taas paremmat fiilikset. :)

12+5. olo on kamala, kuumetta ja kurkku niin pirun kipeä. lapset riehuu valtoimenaan ja mä makaan raatona sohvalla. isäntä saapuu muutaman tunnin päästä laittamaan porukan ojennukseen. siihen asti koitan keskittyy hengissä pysymiseen. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tige:
rv 35+6 ja olo on tuhti :)
Ei enää kauaa, ristiäisleipomuksia teen parhaillani pakastimeen.

mitä v***a????

ristiäisleipomuksia teet jo nyt??????

sulla vielä pahimmillan 6viikkoa!!! ja mitä tahansa voi viel käydä.

huh huh. ei ihan tervettä intoa tuo.

Yhteistyössä