Muita rv 38-> kärvistelijöitä paikalla? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kalamama

Aktiivinen jäsen
17.02.2006
1 874
1
36
Ei mulla mitään asiaa ole, kunhan vaan kyselen kuulumisia.. Että mitkä fiilikset, mikä olo, miten saatte aikanne kulumaan jne.

Mulla on nyt rv 39+2, raskausmyrkytyksen oireita seuraillaan. Tänään mittasin heti aamusta verenpaineet 152/102. Maanantaina äitipolille aika kokeisiin, toivon vaan ettei tätä synnytystä tarvitsisi käynnistää niinkuin esikoista synnyttäessä piti.

Kipeitä supistuksia on tullut muutamia, siis sellaisia että saa henkeään haukkoa. Mutta ei tietoakaan säännöllisyydestä. Huumoria löytyy kuitenkin edelleen, just meinasin kuolla nauruun kesken hirmu kipeän supistuksen kun mies lohkaisi että "oo nyt hiljaa" :laugh: Onneks meillä menee huumorit yksiin..

Mulla on nyt 38+2. Enää ei oikein uskalla autoilla missään pitkällä yksin... jos vaikka menee vedet jossain kaupassa tms., niin ikävä ajella siitä sitten johonkin omalla autolla ja muutenkin kurja tilanne yksin :o ...

Flunssa & silmätulehdus vaivaavat. Muuten toivon h-hetken koittavan heti, mutta vähän saisi kyllä tämä tauti parantua ensin.

Yhteistyössä