Lauantain MITÄS teillä tapahtuu NYT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies tulossa ihan pian kotiin, isommat ipanat syö leipää ja ottivat automaton tähän olkkariin, ajelevat siinä tuon toiseksi nuorimman kanssa. Pienin nukkuu.
Yksi koira kyttää ipanoiden touhuja, muut nukkuu.

Mies ja esikoinen on miehen veljen luona, kuopus nukkuu, kissa nukkuu, koira nukkuu.
Mä siivosin juuri asunnon ja nyt nökötän koneella kunnes keksin jotain parempaa tekemistä tai kunnes mies ja esikoinen tulevat kotiin :)

Mies lämmittää itelleen ruokaa, poika8v ja tyttö vajaa 7v rakentaa legoja, kuopus piirtää.
Koirat(oma sekä anopin koira) makoilee ja kissoista 1pesee tassuaan ja kolme muuta nukkuvat, toinen pupuista sai jänöhepulin ja toinen taas laittaa pahvilootaa uuteen uskoon :laugh: Että sellasta.

Mies Koreassa, vanhin tytto toissa viela tunnin verran. Nuorin poika on aika vasynyt paivan uimakisojensa jalkeen ja katselee telkkua tuossa minun vieressani. Vanhimmalla pojalla on luokkakaveri kylassa ja tekevat kouluprojektia pois. Nuorin tytto pelaa Simsia.

Isäntä kattoo teinien kaa jotain taikuri-ohjelmaa, ja mä jumitan täällä. Koira taitaa nukkua. Tuleekohan telkkarista mitään kattomista tänään? Vai meniskö nukkumaan jo?

Esikoinen vitkastelee iltatoimien suhteen, pienempi rullaa lelukoriaan ympäri taloa, mies harrastaa harrastuksensa parissa

Mies korjaa jotain autotallissa ja välillä käy tuomassa saunaan puita lisää, kuopus leikkii legoilla, isommat touhuu jotain omiaan, mä istun tässä ja ootan tota saunaa.

Mies istuu boxin ohjain kädessä olkkarissa. Lapset vielä juttelee toisilleen sängyssä. Minä istun keittiössä läppärin kanssa ja syön ihanaa ruisleipää! :D Tekisi mieli tänään vähän ommella, mutta menin lupaamaan että katsotaan ukon kanssa leffa kun lapset nukahtaa (ja valitettavasti on hänen vuoronsa valita... :snotty: )

Mies katsoo lätkää ja sairastaa vatsatautia, tyttö katsoo Dumboa ja minä olen koneella...tosin olisin jo nukkumassa jos vaan jaksaisin kävellä rappuset yläkertaan.

iskä kattoo sitä taikurien temppupaljastus ohjelmaa ja ma oon koneella 12v likalla kaveri yökylässä kattovat dvdtä sen kämpäs 8v painostaa mua päästäkseen tälle kannettavalle....pitäs vissiin siis vaihtaa konetta ....leffaputki elokuva olnee ok sitä pitäs kattoo pitäs kai käydä tekemässä yleis tsekkaus onko huushollissa hommia kuinka paljon ...koira tarjoilee tassua että olis jotain vailla ulos vissiin haluis taas kerran.... lienee kiimaan tulossa kun on niin rauhaton...

Yhteistyössä