Mitäs mie nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piika-äiti

Aktiivinen jäsen
31.12.2006
3 723
0
36
8-kuukautinen vauva on päättänyt ruveta Isän Pojaksi. Hinkuu iskälle syliin lattialla mönkiessään, killistelee sieltä sylistä minua, kuolaa iskän paidan ja ynisee tyytyväisenä siellä, tahtoo iskän mukaan kahvinkeittoon, ulos, istuu iskän sylissä ja katsoo telkkaria. Vaivaa minua vain halutessaan hetkeksi rinnalle.

Mitäs mää nyt teen? Uuden vauvan vai?

meillä kävi just näin. äitille kiukutellaan ja isille ollaan kivaa poikaa. haluaa isänsä syliin selvästi, kun taas äitin syliin joutuu. nytkin lähti isin mukaan kauppaan ja autoliikkeiden pihat kiertämään.. minä yksin täällä mietin, että minne mun vauva hävis :)
Mutta onnellinen olen että mies on pojan kanssa ja jaksaa touhuta ja välittää. Toivon, että tuo suhde kestää ja on ihana katsoa vierestä kun heillä on yhteinen kielikin.. Haikeana katselen vierestä, mutta onnellisena kuitenkin. Toisia vauvoja ei meille tule, mutta kun olen pojan kanssa kahden niin se saa sitten sitä äidin rakkautta ja huolenpitoa.
Teillä ehkä poitsu vain luo suhdetta isään, äitiin se jo on olemassa (L)

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
8-kuukautinen vauva on päättänyt ruveta Isän Pojaksi. Hinkuu iskälle syliin lattialla mönkiessään, killistelee sieltä sylistä minua, kuolaa iskän paidan ja ynisee tyytyväisenä siellä, tahtoo iskän mukaan kahvinkeittoon, ulos, istuu iskän sylissä ja katsoo telkkaria. Vaivaa minua vain halutessaan hetkeksi rinnalle.

Mitäs mää nyt teen? Uuden vauvan vai?

Siis meillä ihan sama juttu! :o
Äiti on kait tylsä ku sitä näkee kaiket päivät... :whistle:

ihan tuli outo olo, kun luin sun viestis. Siellä ei enää ollut lopussa allekirjoitusta!
Muistan, kun kovasti sitä joskus perustelit, että se pitää siellä olla ja haluat sen ehdottomasti loppuun kirjoittaa.
Niin se mieli muuttuu... :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ihan tuli outo olo, kun luin sun viestis. Siellä ei enää ollut lopussa allekirjoitusta!
Muistan, kun kovasti sitä joskus perustelit, että se pitää siellä olla ja haluat sen ehdottomasti loppuun kirjoittaa.

Kun kirjoittaa tarpeeksi kauan vauva sylissä ja häntä imettäen viesteistä tippuu paljon asioita... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Kun kirjoittaa tarpeeksi kauan vauva sylissä ja häntä imettäen viesteistä tippuu paljon asioita... :whistle:

Kyllä mä sen arvasinkin, huvitti vain silloin se, kun se oli sulle niin ehdottoman tärkeä...
Onnea vauvasta, vaikka ei ihan pikkuinen enää olekaan.

Yhteistyössä