mitäteillä tapahtuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutku

Jäsen
06.02.2005
725
0
16
niih, mitäs teillä tapahtuu just nyt?
meillä koululaiset alkaa laitella vaatetta päälle ja lähtevät kouluun. 5v konkoili myös sohvalle heräilemään. pienin nukkuu vielä. ja mä kuuntelen ettei se vain oksentais kun yöllä tuli 2 kertaa oksennus.
en jaksais millään nyt oksennustautia ku vasta koko porukka selvinnyt angiinasta,kuumeesta ja nuhasta. :/ mies meni jo töihin ja mä aloitan joka päiväiset hommani kotona. :D

Meillä esikoinen on jo mennyt kouluun, kuopus nukkuu vielä, menee yhdeksän jälkeen kouluun. Mies nukkuu yövuoron jälkeen ja minä tuijottelen tätä uutta keittiötä hangonkeksinä, kulutan akkua kannettavasta ennen kuin alan hyssytellä tavaroita (kolistelematta) takaisin keittiöön, kun vaan tietäisi mitä minnekin laittaisin :)

yks meni isäänsä kaa kerholle, minä tietsikalla hetken, keskari kattoo filmiä vieressä, pienin repii paperia vieressä. Sitten alkaa siivoustouhut ja ULOS, SINNE ON TULLUT L U N T A !!!

No minä tässä koneella :D Isompi likka läks jo tätilleen (vie likan eskariin, asuu tos naapuritalossa), pienempi likka istuu sohvalla ja "lukee kirjaa"... Ukkonen lähteny töihin jo aikaa sitten...

Kuopus leikkii tuossa ihan vieressä puisella junaradalla.
Huomenna 5v täyttävä poika rakentaa pikkulegoilla huoneessaan.
Koirat riehuu aamunujakointiaan.
Kolme lähti kouluun noin vartti sitten ja mies on helsingissä työmatkalla.
Minä syön aamupalaa tässä koneella ja ihan kohta alan imuroimaan ja sit lähetään ulos.

Kouluunlähtijät tekee ulkona lumilyhtyjä! Säntäsivät pihalle heti kun saivat silmänsä auki, kun huomasivat, että on satanu lunta ;), kohta huutelen ne aamupalalle ja laitan kouluun lähtemään!

Pienin söi just aamupuuron ja kitisee nyt lahkeessa kiinni ja kakka tataa olla housussa...mie juon aamukahvia ja syön puolukka puuroo

Yhteistyössä