lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lanella:
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja Lanella:
Mua harmittaa, ettei tullu Kiialle laitettua Helmi -nimeä lisäksi, kun se ois ollu suvusta, niinkun Neean toinen nimi on.
Voihan sen lisätä jälkikäteenkin. :)
Miten se onnistuu käytännössä? Joku maksu kai menee?
Mun käsittääkseni nimeä saa kerran muuttaa ilman, että se maksaa mitään. Maistraatissa kai täytetään joku paperi ja se on sillä selvä. Mun käsittääkseni se ei ole sen kummempi homma. :)
 
SuTi, nätti tuo Veera-nimi, Terhen heiman erikoisempi... :)

Meillä on poika nimeltä Topias Jaakko Eliel. :heart: Pitkään mietittiin että laitetaanko Eliel etuniemeksi, mutta sitten ajateltiin että se on ehkä vaikea lausua, joten päädyttiin Topiakseen. Jaakko nimi tulee mieheltä.. :)
 
Ihana nimi tuo Eliel!!! Tykästyin siihen niin, että taidan ehdottaa sitä meidän kesäkuussa syntyvän pojan nimeksi. Tähän asti harkinnassa ollut Nooa Onni Olavi. Onni siksi, että raskaaksi tulo ja koko raskaus ollut vaikeaa ja Olavi tulee suvusta.
Esikoispoikamme nimi on Anton Eemeli.

 
Hyviä nimiä. Luukas oli erityisesti mieleeni :flower:

Meillä Julia Eveliina(eka meinasin laittaa Juulia mut sit mies sano et mielummin Julia) ei suvun nimiä kumpikaan. :heart:
Tuukka Johannes Alarik, Johannes miehen toinen nimi ja Alarik mun pappan ja enkeliveljen toinen nimi. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
Kivoja nimiä täällä on paljon =) Erityisesti pidin Liinu nimestä, ihana!
Paitsi etten tykkää ihan noin monimutkaisista nimistä mitä edellisellä.

Meidän pojan nimi on Milo Markus ( 1v)

Meillä on mies ulkomaalainen (Länsi-Afrikka), joten siksi nuo monimutkaiset nimet :) Hänen suvustaan siis nuo vierasperäiset nimet.
Sukunimeemme sopisi paljon, paljon oudommatkin nimet, mutta olemme halunneet pitää etunimet simppeleinä suomalaisina, jotka käyvät myös ulkomailla.
 
Kaunis nimi tuo Inari :heart:
Meillä tyttö sai viikko sitten nimekseen Aava Maria Olivia. Lilja oli toisena etunimi vaihtoehtona, joka on mun mumman nimi, mutta Aava on ollut suosikkina niin pitkään, joten valittiin sitten se :)
 

Yhteistyössä