Kivat ja hyvin yhteensopivat nimet.Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:26 Lyhyt niminen kirjoitti:Hienoja nimiä. Meillä on tytöt Tea Kristiina Emilia, Tiia Theresa Emilia ja Nea Juliaana Emilia. Poika on Niko Jani Juhani.
Kaunis nimi pojallanne. Tunnen eräät Veeti ja Valtteri veljekset. =)Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 14:40 Veeti Valtteri kirjoitti:Aivan ihania nimiä.
Etunimi oli tiedossa jo ennen raskautta Toinen nimi päätettiin melkeinpä ristiäisten aattona.
Pojasta tuli Veeti Valtteri
Tytöstä olisi tullut Aino Tuulia
?Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 12:30 MAMMA82 kirjoitti:Voi olisipa tämä ketju jo alkanut 3kk:tta sitten.On niin ihania nimiä olisi voinut käyttää itsekkin.Meillä on Lotta Emilia ja mietittiin Mimosaa,Ronjaa,Ainoa ja Helmiä,mutta oli neiti ihan Lotan näköinen ja Emilia mun toinen nimi ja mun äidin mummon nimi oli myös Emilia.
oli ihan pakko kommentoida... Leeni on kaunis nimi... B)Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 13:52 Haisuli-80 kirjoitti:Meidän tyttötrio;
Louna Pinja Vilhelmiina (Helmikuussa 2001) :heart:
Leeni Iita Jemina (Syyskuussa 2004) :heart:
Hilla Rosa Sofia (Kesäkuussa 2006) :heart:
No en ole tätä täällä aiemmin nähnyt..anteeksi nyt vaan kauheasti mokani,joku on kaivellu tän jostain takasivuilta varmaan \|O :/Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 00:09 Katiaana kirjoitti:\?Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 12:30 MAMMA82 kirjoitti:Voi olisipa tämä ketju jo alkanut 3kk:tta sitten.On niin ihania nimiä olisi voinut käyttää itsekkin.Meillä on Lotta Emilia ja mietittiin Mimosaa,Ronjaa,Ainoa ja Helmiä,mutta oli neiti ihan Lotan näköinen ja Emilia mun toinen nimi ja mun äidin mummon nimi oli myös Emilia.
Tää ketju on alkanut jo 10.8.2005........