lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Uusi täällä
Kaunis nimi edellisellä... ;) :whistle: =)
Meidän pojat Lauri Elmeri 10/2004 sekä Arttu Matias 01/2006.

Lauri nimi tulee miehen puole suvusta ja Arttu (tai oikeastaan Artturi, mutta halusimme pojille saman kaltaiset nimet) tulee minun puolen suvusta.

Mietittiin Artullle alunperin Tuomas Viljami, nimeä, mutta poika ei syntyessään näyttänyt yhtään Tuomakselta.
=)
 
Hienot nimet.Mun mielestä on kiva,että nimet jatkuu suvussa,niinkuin teillä toisissa nimissä.Ja etunimet on kivat!:)

Meillä on Jerry Patrik Antero.
Vauvaa sanottiin laitokselta saakka ja sanotaan vieläkin Jermuks ja mun pikkuveli 5v keksi tuon Jerryn ja se kuulosti kivalta.Patrik on vaan hieno nimi,mut ekaks nimeks en sitä halunnu,ois ollu vaikee sanoo,ku sukunimi alkaa k-kirjaimella.Ja Antero tuli isän mukaan,sen toinen nimi ja joka on sen isällä toisena nimenä kans.
 
Kaunis nimi edellisellä. Kun esikoista odotin niin hätäkaste papereihin laitoimme pojan nimeksi Patrik Verneri. Mutta tulikin tyttö. :)

Meidän tytöt:
Anni Petra Linnea, toukokuussa 2002
Venla Aada Tuulia, tammikuussa 2004
Lotta Pinja Katriina, joulukuussa 2005

Kaikkien lasten nimiin "sisältyy" ne nimet, jotka lukivat hätäkaste papereissa. (Petra, Aada ja Pinja)
 
Meillä esikoinen vasta viikolla 23 menossa, mutta etunimeksi tulee Roope. Toinen nimi vielä hakusessa, tällä hetkellä Vesseli tuntuisi omimmalta. Täältä tosin löytynyt aivan ihania nimiä mitä ei olisi osannut itse keksiäkkään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 21:33 jaana kirjoitti:
Toi tatu tuo mulle muistoja..Ja Veeti Elmeri kuulostaa oiken kivalta=)
Meilä on Emma Eeli Olivia ja Liisa Lea Sinikka.
Katosin väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta, että olette antaneet tytölle aika poika voittoien nimen... B) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:53 Mamma kirjoitti:
Ihania nimiä edellisellä!!! :saint:

Meillä joulukuun alussa syntynyt Dan Emil Oliver. :heart:

Poikamme nimi ei ole Hjallis Harkimon pojan mukaan. :)
Kiva ja nätti pojan nimi Dan Emil Oliver. Piristävä ja kansainvälinen nimi.

Meidän pojilla on toisiinsa sopivat toiset nimet, jotka on laitettu pilke silmä kulmassa.

JUHO OSKARI & JUUSO KASPERI ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 14:55 Rosella-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:53 Mamma kirjoitti:
Ihania nimiä edellisellä!!! :saint:

Meillä joulukuun alussa syntynyt Dan Emil Oliver. :heart:

Poikamme nimi ei ole Hjallis Harkimon pojan mukaan. :)
Kiva ja nätti pojan nimi Dan Emil Oliver. Piristävä ja kansainvälinen nimi.
:D Miehen ja minun yhteinen kieli on ruotsi ja pojalle tuli nimi lähinnä se n kautta. :)
 

Yhteistyössä