Lastenvaunumerkit gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ariel69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen laittanut tilaukseen Emmaljungan Duo Edget. Kalliithan nuo oli kuin vietävät, mutta tuntui minun ja miehen käteen kaikkein parhaimmilta. Joku mainitsi noista Emmoista. Serkullani oli ne kahdella lapsella. En tiedä sitten käytöstä (siis onko ollut kuinka "julmaa" vaunuja kohtaan), mutta hän kehoitti miettimään Emmojen hankintaa, koska heillä ainakin runko vaunuissa oli tosi pehmeä ja kesti hädin tuskin kahden lapsen käytön. Uutena ostivat esikoiselle. Toivon mukaan oli vain maanantaikappale ja edellä kirjoitellella on parempaa onnea Emmojen kanssa!!!

Emmoista edelliseen kommentoiden: Meillä Emman yhdistelmät olleet nyt reilun vuoden käytössä, ja hyvin ovat toimineet. Ja mielestäni tuo, jos serkullasi vaunut ovat kestäneet käytön kahdella lapsella, on jo aika paljon: harvempi nyt kovin paljoa enempää käyttöä tarvitseekaan. Ja hinta tosiaan on hurjan halpa!

Emmaljungan kankaan laadusta...

Olen pessyt joitain osia koneessa ja joitain käsin, mitään kulutuksen merkkejä ei ole näkyvissä pesuistakaan huolimatta. Ei nyppyjä, värin haalistumista tai mitään. Ovat olleet käytössä reilut 2v.

Kuinka monen Briot natisee heiluttaessa? Meillä vuosimallin -06 Novat ja vaikka on laitettu öljyä ja silikonisprayta aisassa osat natisee. Ärsyttävää! Muuten huippupelit...ainoa miinus tuon natinan lisäksi jalkaosa, jotka usein pienestä kosketuksesta lävähtää alas.