Lastenvaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan vinkiksi että ne saksalaiset vaunut saattaa olla aika heppoisia muoviosineen.. ei ehkä parhaita suomen oloihin. toki siellä voi olla hyviäkin vaunuja, mutta niitä mitä itse olen nähnyt niin en ostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
ihan vinkiksi että ne saksalaiset vaunut saattaa olla aika heppoisia muoviosineen.. ei ehkä parhaita suomen oloihin. toki siellä voi olla hyviäkin vaunuja, mutta niitä mitä itse olen nähnyt niin en ostaisi.
Siis jos käyt katsomassa Suomessa tiettyjä vaunuja liikkeessä, mutta sitten tilaat ne Saksasta, niin ovatko tehty eri osista? Vaikea uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaunut:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Siis jos käyt katsomassa Suomessa tiettyjä vaunuja liikkeessä, mutta sitten tilaat ne Saksasta, niin ovatko tehty eri osista? Vaikea uskoa.

Joillakin on eri mallit suomeen ja keskieurooppaan. Ainakin kannattaa lukea tarkoin, millä renkailla ne tulevat.

Halvempaa on varmasti. Mutta seuraavat asiat kannattaa pitää mielessä: a) suomen postimyyntisäädökset eivät päde saksaan ja b) korjauksia varten lähetät rattaat sitten sille myyjälle, kannattaa valita luotettava niin ei harmita. Aikaakin voi (tai sitten ei) kulua enemmän kuin suomalaisen maahantuojan/myyjän kanssa.

Yhteistyössä