Lastenvalvojalle pakko mennä yhdessä uusimaan elatussopimusta :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellen

Vieras
Ei kai voi olla PAKKO? Sellainen kuulemma onnistuu, ettei ex-puolison tarvitse nähdä palkkatietoja (ennen nekin on selvitelty siinä yhdessä)

Miksei voi käydä siellä selvittämässä ja allekirjoittaa laput ja exä menee toisena päivänä :O

OUTOA.

Työttömästä kyse. Ja mitä erimielisyyksiä siinä vois tulla, kun lastenvalvoja laskee määrän?

Tosi outoa mun mielestä, kun ex puolisothan voivat olla vaikka kuinka hurjissa väleissä :O

Aikuisen ihmisen kuuluu pystyä istumaan hetkeksi samaan pöytään oman lapsen toisen vanhemman kanssa. (Jos nyt ei ole kyse siitä, että toinen on tehnyt jotain todella pahaa raiskannut, tappanut yms yms) Se kuuluu aikuisuuteen ja vanhemmuuteen.

Itsekin ihmettelin kun piti mennä allekirjoittamaan uusi elatussopimus, toinen oli käynyt pari päivää aiemmin tekemässä ehdotuksen ja paperit oli valmiina lastenvalvojalla. Hän ei vaan ole koskaan ennenkään penniäkään maksanut ja ne tulee mulle kelalta. Uusi sopimus ei muuta minulle mitään minulla, saan edelleen saman summan kelalta, ainoastaan hänen velkansa kasvaa nyt vähemmän. En vieläkään ymmärrä miksi tähän tarvittiin mun allekirjoitus, miten minä voin vaikuttaa hänen ulosoton määräänsä ja mitä järkeä tässä oli?

Erikseen meneminen onnistuu taatusti.

Exrouvan kanssa tosin kävimme yhdessä. Onnistuu, koska olemme kumminkin jonkinlaisissa välilöissä, eikä välillämme ole ainakaan vihaa.

Jos emme olisi välilöissä, niin olisimme käyneet eri päivinä.

Jos emme olisi lainkaan välilöissä, niin en olisi mennyt ollenkaan. Minulla on taito tarvitessa ja halutessa kadota poliisikoirienkin löytämättömiin ja se on asia, jolle lastenvalvoja ei voi vitunkaan mitään.

Yhteistyössä