lastenvaatteiden myymisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nättitähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun niitä lajittelin niin pakkasin 50cm-68cm sit 68cm-86cm 86cm-90cm ja retrot viä erikseen. oon ekan kerran myymässä vaatteita... kun noita vaatteita on tosi monta per.kokoluokka niin paljonkohan ois hyvä lähtöhinta? (n.30kpl tai jopa enemän. ja kaikki on hyvä kuntoisia ja suurin osa rahdattu amerikasta,rhodokselta.. kiitti avusta =)

riippuu tosiaa vaatteen kunnosta,ite eilen just ostin ison paketin vaatteita TOSI edulliseen hintaan ja siinä oli vaikka mitä 62-68cm..bodejaki oli 30kpl ja paitoja,sukkahousuja jne. hinta oli vain 40e..siinä paketissa oli kaikkiaan liki 100 vaatekappaletta ja kaikki olleet vain yhellä lapsella ja sain kuvia niistä ja ne kyl näyttiki siisteiltä!
iha hyvin oot mun mielestä laittanu ne koot..ite ainaki tykkään ostaa muutaki kokoa ku sitä mikä on just sillä hetkellä käytössä,tuleeha se koko joka tapauksessa eteen!
ONNEA KAUPOILLE! :D
oisin voinu jopa ite ostaa sulta jotain mut eilen tosiaa ostin kerralla nii paljon et siiä on vähäksi aikaa :)

onko ihan typerää laittaa samaan satsiin vaan muutama vaate? kun mulla ainakin olis muutama ihan käyttämätön vaate, ajattelin et jos ne laittas erikseen eikä nuitten käytettyjen kanssa....

Yhteistyössä