Lastenne nimet?

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ihmeellisiä Lumia, Lukia, Ilyaksia, Saroja, Iljoja, Sofioita. Kumma kun ei pojalle Kuura Iivari (takavuosina). Ajatelkaa heitä mummoina ja pappoina!! Ja kyllä suomalaiset nimet sopivat suomalaisille.
Toi nyt on NIIN kulunut, "ajatelkaa heitä mummoina ja pappoina". Tässä on 70 vuotta aikaa elää ja aikuistua nimensä kanssa. Tuskin silloin tulee edes mieleen, että mummon nimi pitäis olla Marjatta.
Meidän pojat ainakin voi sit käyttää toisia nimiänsä. Tapio, Emil ja Leo on ainakin pappojen nimiä:)

Tanja
Alkuperäinen kirjoittaja Sara81:
Mulla nelivuotiaat kaksostytöt Mona Sinikka ja Fiona Marjatta.
Pikkuveli syntyi tasan 3 kuukautta sitten ja sai nimekseen Jon Mikael.
Kivat nimet, mutta miten voi "syntyä TASAN kolme kuukautta sitten"....?

Itselläni Niilo Eemeli 7v, Juuso Matias 5v ja Emmi Aurora 2v.

s
Alkuperäinen kirjoittaja Juliaana:
Renne Ilmari (4v)
Venni Elmeri (4v)
Vaka Verneri (2v)
ja vastasyntyneelle tyttöselle on 2 nimeä mietittynä; Tiuku tai Tinka - jompikumpi kuitenkin.
Vaka Vanha Väinämöinen ja pikkusisko on Kulkunen. Voe taevahan luoja miten tyhmiä ihmiset voi olla!

Nii
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Juliaana:
Renne Ilmari (4v)
Venni Elmeri (4v)
Vaka Verneri (2v)
ja vastasyntyneelle tyttöselle on 2 nimeä mietittynä; Tiuku tai Tinka - jompikumpi kuitenkin.
Vaka Vanha Väinämöinen ja pikkusisko on Kulkunen. Voe taevahan luoja miten tyhmiä ihmiset voi olla!
Just.. mun mielestä todella kauniit nimet! Saanen kysyä, että mitä olette suunnitelleet tyttöselle toiseksi nimeksi? =) Itelläni Aada Tuuli Lumina ja Joona Anton.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Nella Heidi Josefiina 14 ½ v
Petrus Elias Joonatan 5 pvn kuluttua 12 v
Otava Kaius Kristoffer ylihuomenna 2 v
Klaudia Bea Kaiutar 7kk 2 vkoa
(avaan satikan, kun kerran täällä jo haukuttiin kahden nuorimmaisen nimet lyttyyn)
aivan ihanat nimet!!! :heart: :heart:

Oma on Jemina Iina Alexandra 5,5v

Tutta85
Kivoja nimiä lapsillanne, etenkin:
Hilti AINO Josefin
ELLA Adelina
MONA Sinikka
Janessa JUULI Emilia

Itsekin suunnittelen juuri kuopustytölleni nimeä. Joku nätti, helppo ja ehdottomasti suomalainen nimi olisi passeli. Isoveikka on Ilja Eemili

Yhteistyössä