Oletko vähän himmee?? Ajatteles Väinöä. Untoa, Joukoa, Saimia, Hiljaa, Annikkia pikkulapsina...Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ihmeellisiä Lumia, Lukia, Ilyaksia, Saroja, Iljoja, Sofioita. Kumma kun ei pojalle Kuura Iivari (takavuosina). Ajatelkaa heitä mummoina ja pappoina!! Ja kyllä suomalaiset nimet sopivat suomalaisille.
Hyvät nimet, sulla on mun luonto! Pisteet myös Emilynille ja Veikon äidille sekä muille suomalaisten nimien suosijoille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pekka Simeon
Antti Julius
Jaakko Vinsetti
Ootkohan tullu miettineeksi että kaikki näistä lapsista ei välttämättä ole täysin suomalaisia?!!!! ja sitä paitsi mitä se sulle kuuluu minkä nimen joku haluaa lapselleen antaa?? kyllä joillakin voi sitten olla tylsää.....Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ihmeellisiä Lumia, Lukia, Ilyaksia, Saroja, Iljoja, Sofioita. Kumma kun ei pojalle Kuura Iivari (takavuosina). Ajatelkaa heitä mummoina ja pappoina!! Ja kyllä suomalaiset nimet sopivat suomalaisille.
Tuo Isla on ihana nimi! Olisin halunnut antaa myös omalle tyttölle, mutta mies ei hyväksynyt..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miro Eemil Joakim
Niklas Eetu Mikael
Isla Lumi Tuulia