Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:meillä on lapsilla ainoastaan tapaturmavakuutus
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Vakuutuksesta on se hyöty et voi käydä yksityisellä ja saa aina parempaa hoitoa kuin terkkakeskuksissa (joka alaan erikoislääkärit) ja sieltä saa kaiken mitä itse haluaa, me esim. saatiin korvien putkitus yhden korvatulehduksen jälkeen, kun terkkakeskuksessa ois saatu odottaa kunnon tulehduskierre ennen kuin ois saatu lähete putkitukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Vakuutuksesta on se hyöty et voi käydä yksityisellä ja saa aina parempaa hoitoa kuin terkkakeskuksissa (joka alaan erikoislääkärit) ja sieltä saa kaiken mitä itse haluaa, me esim. saatiin korvien putkitus yhden korvatulehduksen jälkeen, kun terkkakeskuksessa ois saatu odottaa kunnon tulehduskierre ennen kuin ois saatu lähete putkitukseen.
Mitä järkeä tuossa on? Putkittaa yhden tulehduksen jälkeen?Nukuttaa turhaan, ottaa turhaan se riski että putkituksen vuoksi kuulo alenee....en tajua :/
Tuohan on jo aika kyseenalaista toimintaa lääkäriltä...altistaa lapsi turhaan toimenpiteelle. Rahan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Vakuutuksesta on se hyöty et voi käydä yksityisellä ja saa aina parempaa hoitoa kuin terkkakeskuksissa (joka alaan erikoislääkärit) ja sieltä saa kaiken mitä itse haluaa, me esim. saatiin korvien putkitus yhden korvatulehduksen jälkeen, kun terkkakeskuksessa ois saatu odottaa kunnon tulehduskierre ennen kuin ois saatu lähete putkitukseen.
Mitä järkeä tuossa on? Putkittaa yhden tulehduksen jälkeen?Nukuttaa turhaan, ottaa turhaan se riski että putkituksen vuoksi kuulo alenee....en tajua :/
Tuohan on jo aika kyseenalaista toimintaa lääkäriltä...altistaa lapsi turhaan toimenpiteelle. Rahan takia.
Siksi kun siitä yhdestä tulehduksesta seurasi suoraan liimakorva! Korvaa seurattiin jonkin aikaa ja kun ei liima sieltä itsestään kadonnut (joskus harvoin näin voi tapahtua) niin ratkaisu tähän oli putkitus. Ja ihan tiedoksi että terkkakeskus lääkäri sanoi samana päivänä tätä korvaa tulehtuneeksi korvaksi, eli oli laittanut uuden kuurin, joka ei olisi auttanut mitään, taas olisi syöty uusi kuuri ja taas kontrollissa lääkäri olisi nähnyt tulehduksen jne. Yleislääkärit eivät osaa kattoa korvia. Siksi monet lapset syövät turhia kuureja. Korvat pitäisi putkittaa heti kun sinne liimaa muodostuu. (ja terkkakeskuslääkärit luulee tätä liimaa tulehdukseksi)
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Vakuutuksesta on se hyöty et voi käydä yksityisellä ja saa aina parempaa hoitoa kuin terkkakeskuksissa (joka alaan erikoislääkärit) ja sieltä saa kaiken mitä itse haluaa, me esim. saatiin korvien putkitus yhden korvatulehduksen jälkeen, kun terkkakeskuksessa ois saatu odottaa kunnon tulehduskierre ennen kuin ois saatu lähete putkitukseen.
Siksi kun siitä yhdestä tulehduksesta seurasi suoraan liimakorva! Korvaa seurattiin jonkin aikaa ja kun ei liima sieltä itsestään kadonnut (joskus harvoin näin voi tapahtua) niin ratkaisu tähän oli putkitus. Ja ihan tiedoksi että terkkakeskus lääkäri sanoi samana päivänä tätä korvaa tulehtuneeksi korvaksi, eli oli laittanut uuden kuurin, joka ei olisi auttanut mitään, taas olisi syöty uusi kuuri ja taas kontrollissa lääkäri olisi nähnyt tulehduksen jne. Yleislääkärit eivät osaa kattoa korvia. Siksi monet lapset syövät turhia kuureja. Korvat pitäisi putkittaa heti kun sinne liimaa muodostuu. (ja terkkakeskuslääkärit luulee tätä liimaa tulehdukseksi)
No ei meidän tytön liimakorvaa kyllä tulehdukseksi luultu edes terveyskeskuksessa. Sieltäkin passitetaan samantien putkitukseen jos on liimakorva.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:No teillä on sattunut lääkäri joka on osannut katsoa korvia, täällä päin on monen monta tarinaa joissa lääkäri itsekin myöntää (mm. mulle) että voihan hän sinne korvaan katsoa mut ei oikein osaa niitä tulkita. Tai syötetään kuuria kuurin perään ja koko ajan ollutkin vain liimakorva. Että näin. Sen takia en anna enää terkkakeskuslääkäreiden arpoa mun lapsien korvien kanssa. En halua yhtään ylimääräistä kuuria syöttää.