äitee
Oonko minä nyt jotenkin väärässä kun pidän molempia lapsiani (1- ja 2-v) yhtä tärkeinä ja rakkaina MYÖS jouluna?? Meidän vaari soitti ja ilmoitti että nuoremmalle ei nyt sitten ole pakettia ja vanhemmalle on ainakin 3pakettia kun eihän 1-veen paketit nyt niin tärkeitä ole kun ei se vielä ymmärrä.
Mun tuli paha mieli.. Onhan se totta että enemmän 2-v ymmärtää lahjojen päälle mutta varmasti myös 1-v tykkää repiä paketteja auki ja varmasti innostuu kun saa jotain uutta.. Ite oon molemmille ostanut saman verran paketteja mutta taidan vielä aamusta hakea pienemmälle 3 pakettia lisää että saavat sitten molemmat saman verran, jotenkin mulle tulee paha mieli jos pienempi saa vähemmän paketteja..
Kunhan taas avauduin tänne, helpottaa kun saa pohtia "ääneen"
Mun tuli paha mieli.. Onhan se totta että enemmän 2-v ymmärtää lahjojen päälle mutta varmasti myös 1-v tykkää repiä paketteja auki ja varmasti innostuu kun saa jotain uutta.. Ite oon molemmille ostanut saman verran paketteja mutta taidan vielä aamusta hakea pienemmälle 3 pakettia lisää että saavat sitten molemmat saman verran, jotenkin mulle tulee paha mieli jos pienempi saa vähemmän paketteja..
Kunhan taas avauduin tänne, helpottaa kun saa pohtia "ääneen"