Lasten suusta.. taas kerran.

Tönt
Tästä tuli mieleen... Me ollaan yritetty kuunnella ns. salaa tota nygårdia, koska no siis, meillä on varmaan huono huumorintaju ja musiikkimaku mutta meidän mielestä kun ne nyt vaan on aika hulvattomia biisejä.. Ollaan saatettu laittaa autossa joku petrin levy soimaan kun lapset nukkuvat takapenkillä...

No tässä yks päivä poika alkoi sitten lauleskelemaan että "juon kaljaa juon kaljaa hölkynkölkyn..". Mä en valitettavasti osannut olla taaskaan se aikuinen vaan kun ensimmäinen reaktio oli että repesin nauruun niin poikahan siitä innostui. Keikutti peppuaan ku elvis konsanaan ja lauloi käsimikrofoniin "Jeejee juon kaljaa juon kaljaa!". Onneksi tää oli kertaluontoista eikä oo uudestaan toistunut mutta ollaan vaan vielä vähän varovaisempia siitä mitä noi lapset kuulee...

Onneksi ne ei vielä osaa englantia :D Saa vielä kuunnella mitä vaan musiikkia englanniksi :D
mun 2v oli kans ihan fiiliksessä tosta Nygårdin biisistä..lauloi aina uuu..aah..tättärää tättäräärää..ja sit toi Michael Telon biisi "Ai se eu te pego" niin se laulaa aina aai seksi peba...juu ei se ihan niin taida mennä. :D

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Vietin joskus piiiitkän illan päivystyspoliklinikan jonossa keskimmäisen kanssa. Ihan tosi oltiin siellä varmaan 4-5 tuntia. Ja joka kerta, korostan joka kerta, kun lääkäri huusi jonkun sisään, lapsi toisti sanotun nimen kovaan ääneen ja nauroi päälle. Ihan vaan, kun hänen mielestään se oli niin järjettömän hyvä vitsi toistaa niitä lääkärin sanomisia....teki aina puolen tunnin välein mieli huutaa, että "ei, meillä ei ole kotona tapana naureskella toisten ihmisten nimille!". Mutta ajattelin, että selittely olisi vain pahentanut tilannetta, kuten yleensä :ashamed:

nolli
Meidän poika 2v8kk ikäisenä terveyskeskuksessa paineli hissin nappuloita. Kielsin poikaa ja hän sanoi siihen "äiti,ihmiset vaan saa painaa niitä." Kysyin sitten etteikö hän ole ihminen, johon poika "En,minä oon lapsi" :) Ja toinen kun poika leikki ruoalla eikä meinannut lopettaa kielloista huolimatta. Lopulta katsoi minua isoilla sinisillä silmillä ja levitti kädet "Mutta äiti kun se järki ei pysy mun päässä!" <3

"gen"
Mun 1v 2kk tyttö juuri äsken oli tekemässä sellaista mitä ei saa tehdä ja käänsin kasvot tyttöön päin, mutta en kerinny murahtamaan tytölle ku se jo kerkes murahtamaan. Samoin aina ku mä nostan tytön niin pidän sellaista ääntä ku olis tosi raskasta/ rankkaa ja tyttö usein pitää samanlaista ääntä ku nostelee jotain vähänki isompaa tavaraa. Paljon sanoja jo tulee, mut mitään hauskaa ei mun muistaakseni oo sanonu...

Aijoo, ja sitten niin... Meidän tuo reilu 2,5-vuotias hokee että "voi pensele pensele pensele" kun joku menee vikaan...................... Onneksi ei ihan vielä osaa ärrää, ja ehkä äidinkin pitäis vaan opetella tosta perkeleen käytöstä pois :ashamed:

Tv:ssä tulee se mainos missä yritetään saada kummeja Afrikan ym. maiden lapsille ja mainoksen lopussa se lapsikatras huutaa sen " Tulisitko kummiksi!".
Noh, meidän naapuriin muutti tummaihoinen perhe joilla on mooonta lasta ja kun tämä meidän kohta 2v lapsi näki nämä niin iloisesti mainosta matkien heitti kädet ilmaan ja kirkkaalla äänellä hihkaisi "tulisitko kummiksi!".

Turha vielä selittää tuolle taaperolle ettei naapurin lapset varmaankaan tarvitse niitä kummeja.

• Tykkää
Reactions: emeleia
oma 3v on oppinut jostain lauseen "tervetuloa naiset ja herrat".. neiti vain onnistuu jotenkin sanomaan sen niin, että lopputulos kuulostaa tältä "tervetuloa haisevat herrat". no, olimme kauppakeskuksen hississä jonne tuli pari miestä ja arvatkaa vain, mitä tyttö kajautti kirkkaalla lapsenäänellään?
lisäksi on ruvennut pukiessa huutamaan kurkku suorana "älä lyö!" tai "älä satuta!", en halua edes ajatella mitä naapurit miettivät... :whistle:

Yhteistyössä