lasten serkut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puhvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noilla on vain kaksi serkkua. Nähdään noin kerran kuussa. Kesällä enemmän ja näin joulun aikaan. Noi lapset ovat kaikki niin pieneiä ettei läheisyydestä osaa oikeen sanoa. Mutta jos näin ajattelee että Lastemme yksi serkku pitää poikaamme isoveljenään ja tyttöämme pikkusiskonaan niin kait ne läheisiä ovat.

9 serkkua löytyy ja osan kanssa tosi läheisiä vaikka ikäerot on tosi huimat. osaa serkuista näkee viikottain, osaa serkuista pitkän välimatkan ja suuren ikäeron vuoksi n. kerran tai kaksi vuodessa

Meidän lapsella 2v ei ole vielä yhtään serkkua, mutta mulla on itsellä kaks serkkua 3v ja 8v. Tuota 3v serkkua meidän lapsi näkee usein ja tykkäävät yhdessä leikkiä ja kohta saan vauvaserkun, kun tuo 3v saa sisaruksen ja itse saadaan vauva pari kolme kuukautta myöhemmin niin on sitten tälle kakkosellekin tavallaan saman ikäinen "serkku". Ihan kiva että järjestyy sitten noin tuokin asia, kun oikeita serkkuja ei vielä ole luvassa.

Meidän vauvalla ei yhtään toistaiseks, eikä tiedä milloin sellaisia saadaan.

Kommentoin vielä, että itselläni lähes 50 serkkua ja olen todella onnellinen että näin on. Ainakin meidän pikkuisella on pikkuserkkuja jos noita serkkuja ei satu tulemaan...

Yhteistyössä