Lasten synttäreistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
Kutsutteko joka vuosi lasten synttäreille kaikki samat vieraat? Esim kaverit vanhempineen, vai elääkö vieraslista sen mukaan kenen kanssa lapsi on eniten tekemisissä tai keitä haluaa kutsua? Meillä lapset on aina saaneet itse päättää osan lapsivieraistaan ja siksi vieralista siis elää joka vuosi vähän. ( Serkut esim kutsutaan aina automaattisesti )

meillä poika syksyllä 5v ja synttäreille on tähän asti kutsuttu vaan ns.pakolliset eli kummit ja mummo. tänä vuonna ajateltiin aloittaa sit kaverienkin kutsuminen. poika saa itse valita kutsuttavat kaverit päiväkodista. määrää MÄ sit rajoitan

kaverisynttäreitä ei miellä vielä oo ollu, mutta kun niiden aika koittaa niin toki lista elää sen mukaan ketä kullonkin lapsella on kaverina.

ns sukulaissynttäreille meille on kutsuttu aina isovanhemmat, kummit, muita sukulaisia ja muutama lapsiperhetuttu... ja näitäkin juhlitaan aina pari kolme kertaa, kun on eri porukka... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
ns sukulaissynttäreille meille on kutsuttu aina isovanhemmat, kummit, muita sukulaisia ja muutama lapsiperhetuttu... ja näitäkin juhlitaan aina pari kolme kertaa, kun on eri porukka... :whistle:

No tää oli just se mistä tänävuonna halusin eroon, kun aika ei riittänyt laittamiseen, siivoomiseen eikä juhlimiseen... Eli kaikki kerralla, vähän porrastettuna ja suurin osa kaverivieraista oli myös sukulaisia... Vain yksi perhe oli kutsuttuna suvun ulkopuolelta, siksi että oli tytyn uusimpia kavereita ja heidät meidän oli jokatapauksessa tarkoitus kutsua jokatapauksessa teelle joku päivä...

Yhteistyössä