Alkuperäinen kirjoittaja Taina:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
ja vielä lisään, että en ehkä pystyisi viemään lapsiani tollaseen paikkaan jossa heitä haukutaan henkilökunnan taholta ja sanotaan että sosiaalisia ongelmia. Lapsilla se vasta on kehittymässä nuo taidot eikä syrjintä auta yhtään. mitäs päivähoidon johtaja tuohon sanoo?
Hoitja joka psykolgia ehdotti on puhunut johtajalle. Johtaja suosittaa sitä samaa. Pari muuta hoitajaa on kyllä sanonut minulle, että lapsessa ei ole mitään vikaa ja että päiväkodissa pitäisi olla säännöt että synttäreistä ei ilmoittettaisi pikkujulistein, jos kerta kaikkia ei ole kutsuttu. Harmi että juuri tämä hoitaja on nyt lähdössä pois tästä päiväkodista joka näytti ymmärtävän kantani.
Olen itse sosiaalialalla, ja paljon työssäni tekemisissä syrjäytyneiden perheiden kanssa. Joten todellakaan itseäni en tunnista päiväkodin luomasta kuvasta.
Päiväkoti ei tosin tiedä ammattiani.
- Ootte olleet niin vähän aikaa paikkakunnalla ettei muilla voi olla teistä kokemusta
- Ootte olleet niin kauan paikkakunnalla että useilla ryhmäläisillä on ehtinyt olla synttärit ja tarhan henkilöstö on ehtinyt jo tutustua lapsiin siinä määrin että ehdottaa psykologia
- Tarha ei ole kiinnostunut vanhempien työpaikoista
Mä en oikein ymmärrä näitä kaikkia palikoita. No, ehkä tosiaan teille on sattunut joku tarha jossa kaikkien muiden lasten vanhemmissa on vikaa?