Kuntopyöräilystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
jos haluaa laihtua ja harrastaa sauvakävelyä/kävelyä lähes päivittäin,ja syö suht kevyesti,eli ei herkkuja(kuin ehkä kerran vkossa) ja polkee kuntopyörää päivittäin,niin mitä mieltä asiasta tietävät,jos poljen 2 krt päivässä 20-30min kerrallaan,niin ehkä luulis painon tippuvan..eikö?

no joo,näin mää ittekkin ajattelin,enkä siis napostele,tai jos,ni korkeintaan jotain tomaattia tai hedelmiä.olen siis vähentäny syömistä tosi paljon ja katson muutenkin mitä syön,oon lisänny hedelmien ja salaatin määrää roimasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
huhhuh jos meinaat sauvakävellä lähes joka pvä, ja vielä pyöräillä 2krt joka pvä.... :/ aina pitäis olla ainaki 1-2 lepopäivää viikossa....... :)

no siis näin oon tehny nyt jonkun aikaa,toki joku päivä ei oo niitä sauvoja kävelyllä ja kävely on rennompaa.mutta toi pyöräily on mun mielestä kivaa..ainakin toistaseks :)

Laihdutin yksi talvi kuntopyöräilyllä + ruoka-annoskoon tarkkailulla ja napostelujen pois jättämisellä 12 kiloa neljässä kuukaudessa. Pyöräilin aina Salkkareiden aikaan 10 kilometriä. Jos pyöräilyt jäivät viikolla väliin, niin viikonloppuna tein rästit pois. Silloin tuli viikon aikana nähdyt jaksot uusintana. Tämä sujui helposti rutiinilla, kun joka päivä oli sama tietty aika. Olen ajatellut, että pitäisi taas alkaa. Ei ole tullut kuntopyöräiltyä eikä katsottua Salkkareita muutamaan vuoteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laihdutin yksi talvi kuntopyöräilyllä + ruoka-annoskoon tarkkailulla ja napostelujen pois jättämisellä 12 kiloa neljässä kuukaudessa. Pyöräilin aina Salkkareiden aikaan 10 kilometriä. Jos pyöräilyt jäivät viikolla väliin, niin viikonloppuna tein rästit pois. Silloin tuli viikon aikana nähdyt jaksot uusintana. Tämä sujui helposti rutiinilla, kun joka päivä oli sama tietty aika. Olen ajatellut, että pitäisi taas alkaa. Ei ole tullut kuntopyöräiltyä eikä katsottua Salkkareita muutamaan vuoteen.

:) kuulostaa kivalta,mäkin teen usein niin että laitan esim.frendit tai jonkun muun lemppariohjelman pyörimään,ja se polkeminen menee siinä samalla.Eli siis tämä mun pohdinta laihtumisesta kuntopyöräilyn avulla on ilmeisen mahdollinen :)
Mietin siis vaan että miten kuluttavaa tuo pyöräily on,hiki siinä ainakin tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Muaki kiinnostaa =) millanen pyörä olis hyvä? Oon tuolta hobbiksen sivuilta katellu noita =)

no siis mullahan ei oo kokemusta kuin tästä yhestä mikä mulla nyt on,se on anttilan Iron Body malli,se näyttö näyttää esim pulssin ja poljetun matkan ja ajan ym,oli halvin anttilan malleista 119e,ja ainakin nyt tähän asti oon ollu tyytyväinen :) ja siis tolla saa kunnon hiet pintaan jos niikseen haluaa.

Onko noissa kuntopyörissä kova ääni? Kun jollaki tutulla oli joskus ennemuinoin ja siitä lähti tosi kova rohina ja kolina :D et jos illalla siis poljeskelis kun tenavat nukkuu.

tää mun pyörä on ainakin ihan hiljanen,että kyllä pystyy polkee samassa huoneessa missä joku nukkuu,niin mäkin teen :) semmonen pieni kohina kuuluu,mutta nimenomaan hyvin pieni :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko noissa kuntopyörissä kova ääni? Kun jollaki tutulla oli joskus ennemuinoin ja siitä lähti tosi kova rohina ja kolina :D et jos illalla siis poljeskelis kun tenavat nukkuu.

tää mun pyörä on ainakin ihan hiljanen,että kyllä pystyy polkee samassa huoneessa missä joku nukkuu,niin mäkin teen :) semmonen pieni kohina kuuluu,mutta nimenomaan hyvin pieni :)

Kiva homma pitää laittaa harkintaa oikeesti =)

Mulla on Hobbarista tilattu kuntopyörä ja hyvin hiljanen vehje on. Käyttöönottokokeilun (keksinpä taas mahtavan sanahirviön :snotty: ) olen pyörälle tehnyt mutta tuossa tuo nurkassa odottaa polkijaansa. :ashamed: Kiloja olisi myös tarkoitus karistaa.... :whistle:

Yhteistyössä