lasten sairaudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo äippä

Vieras
mun esikoisella oli korva kierre pienenä. pienemmillä myös korvatulehduksia muutama. nyt mua ei huvita kauheasti kyläillä ym kun en halua pienemmille samanlaista tautirumbaa kun isommalla oli.. olenko jotenkin outo? mun kaveri saa mulle aina sellaisen olon että olen outo ja ihmettelee mistä johtuu kun meidän lapset on aina kipeinä.. omansa ei vissiin ole paljon sairastellut vaikka pieniä ovat. mulle tulee aina sellanen olo että olen huono äiti,vaikka tiedän että meillä syödään terveellisemmin,ulkoillaan enempi ym pitääkö vain alkaa syödä epäterveellisemmin ja jättää kädet pesemättä kun tulee kaupasta? me esim.desitään kädet kun tullaan kaupasta autoon ja lapsilla on näin talvisin hanskat kädessä kaupassa. yleensä kun pöpö on tullut se on tullut jonkun kyläilyn seurauksena jossa perheen lapsi puoli kuntoinen,tän takia mua ei huvita pöpö aikana kamalasti kyläillä,kun siitä pöpöstä voi alkaa taas kauhea kierre joka toiselle on vain yksi räkis, mutta meille ei pakosti,kun menee korviin,sitten lääkärille,sieltä kenties uusi pöpö jne.. mutta tätä ei ilmeisesti sellaiset ymmärrä kenen lapset ei ole sairastellut. harmittaa,että pidetään outona,mutta sama se. lapset ovat tärkeämpiä,kun se mitä musta kaverit ajattelee!! itsekin kyllä tykkään liikkua ja nähdä ihmisiä,mutta en tykkää että lapset siitä kärsii tautien muodossa.

Yhteistyössä