lasten päivähoitopaikassa hometta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
lapset aloittivat viime viikolla hoidossa ja heti tuli räkätauti ja hirveet kuumeet päälle.tällä viikolla tytöllä oli iltaisin yli 38 kuumetta ja ei taaskaan voinut viedä hoitoon.nyt sitten kuulin että siellä on hometta ja kuulemma tuuletellaan ikkunoista ettei haise home,myös talvella kovalla pakkasella ovat tuulettaneet ennen kuin vanhemmat tulevat hakemaan.
ei oikein enää tee mieli viedä sinne hoitoon jos ovat sairaana joka viikko.ja itku tulee niistä lapsista jotka ovat jo pitkään olleet siellä,kuulemma koko ajan sairaana.

Lähes kaikissa päiväkodeissa ja kouluissa on hometta. Ainakin 3 neljästä päiväkodista ja koulsta.

Mutta eihän se ketään kiinnosta, kun lapset eivät äänestä. Sairastuvatkin vasta aikuisena syöpiin ja astmoihin.

Tärkeämpää, että ihmiset pidetään nykytekniikalla ja elinsiirroilla hengissä 100 vuoteen saakka ja ihmisen viimeinen elinvuosi maksaa miljoonia.

mä soitin ympäristövirastoon tytön tarhasta.Siellä kosteusvaurio.Epäilen siellä olevan hometta.Tyttö ollut tarhassa vuoden ja astmalääkkeet ja kuukaus sitten.Jatkuvia silmätulehduksia mitkä ei kuitenkaan tartu muihin.Odottelen soittoa sieltä virastosta josko sais jotain homemittauksien tuloksia.taitaa meillä olla tarhan vaihto edessä :'(

mä soitin ympäristövirastoon tytön tarhasta.Siellä kosteusvaurio.Epäilen siellä olevan hometta.Tyttö ollut tarhassa vuoden ja astmalääkkeet sai kuukaus sitten.Jatkuvia silmätulehduksia mitkä ei kuitenkaan tartu muihin.Odottelen soittoa sieltä virastosta josko sais jotain homemittauksien tuloksia.taitaa meillä olla tarhan vaihto edessä :'(

mä soitin ympäristövirastoon tytön tarhasta.Siellä kosteusvaurio.Epäilen siellä olevan hometta.Tyttö ollut tarhassa vuoden ja astmalääkkeet sai kuukaus sitten.Jatkuvia silmätulehduksia mitkä ei kuitenkaan tartu muihin.Odottelen soittoa sieltä virastosta josko sais jotain homemittauksien tuloksia.taitaa meillä olla tarhan vaihto edessä :'(