Lasten nimet pinoon ja kerrotaan rehellisesti mutta asiallisesti mielipiteitä nimistä

  • Viestiketjun aloittaja Poikaset
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aada Luna Elisabet. Aada siksi, että olen sen nimen tyttärelleni halunnut jo kauan ennen kuin siitä tuli tällainen "muotinimi". Luna-nimeen tykästyin myös heti kun sen ensimmäisen kerran kuulin. Elisabet on kulkenut suvussa pitkään.
Kiva nimi. Lunasta tykkään.

Meiltä löytyy

Juho Henrik
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Maaret
Eino-Jussi
:eek:

Sorry.

Kuulostaa vaan NIIIIIN erilaisilta nuo nimet sisaruksiksi. JUU, EI tarvi antaa Karia ja Saria nimiksi sisaruksille, mutta nuo etunimet ei rimmaa mitenkään eikä mistään kohtaa.
Juu, tiedossa on.
Moni muukin on ihmetellyt. Ei ne tarkoituksella ole ihan noin erilaiset, mutta ei ole kyllä yhtään ollutkaan tarkoituksena että olis jotenkin 'samaa sarjaa'.
Pojan nimellä on oma tarinansa- sille oli vahva perusteensa että annetiin.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Maaret
Eino-Jussi
:eek:

Sorry.

Kuulostaa vaan NIIIIIN erilaisilta nuo nimet sisaruksiksi. JUU, EI tarvi antaa Karia ja Saria nimiksi sisaruksille, mutta nuo etunimet ei rimmaa mitenkään eikä mistään kohtaa.
Juu, tiedossa on.
Moni muukin on ihmetellyt. Ei ne tarkoituksella ole ihan noin erilaiset, mutta ei ole kyllä yhtään ollutkaan tarkoituksena että olis jotenkin 'samaa sarjaa'.
Pojan nimellä on oma tarinansa- sille oli vahva perusteensa että annetiin.
jaa no mun mielestä sopii hyvin yhteen. molemmat (tai kaikki 3) perinteiset suomalaiset nimet. eriasia jos tytön nimi olisi ollu jotain ulkomaalaista. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poikaset:
Miska Joonatan ja Nooa Viljami
Nooa oli yhtenä nimi vaihtoehtona :)

Meillä sankari on Onni Kasper Mikael

Äitini oli sitä mieltä että ei Onnia, kun se on muotinimi, minä en kyttää muodin perässä, se tuntui hyvältä :) Kuittasin vain takaisin että onneksi ei ole minulla miljoonia muita kaimoja (Maria :B )
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
No eipä sitten tullut yhtään kommenttia :/.
eipä tullut mullekaan :LOL:
Eikä mulle :D
itketään yhdessä :hug:

teidän lapsilla on ihanat nimet :heart: ytimekkäät ja selkeät etunimet.
:hug: Kiitos....omista nimistämme väännetty :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
No eipä sitten tullut yhtään kommenttia :/.
eipä tullut mullekaan :LOL:
Eikä mulle :D
itketään yhdessä :hug:

teidän lapsilla on ihanat nimet :heart: ytimekkäät ja selkeät etunimet.
:hug: Kiitos....omista nimistämme väännetty :D
Miskakin on kiva nimi :wave: ja sopii Mineaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mitkäs ne Inkkulin ja raaputtimen lasten nimet olikaan?

Teenlitkun Otso saa ainakin sellaisen miehekkään perisuomalaisen kaiun mun mielessäni!
Tuossahan ne ylempänä :saint:
No emmä nähäny :eek: koetin selata paaaljon kauempaa...


Tuo Iita on aivan ihana :D samaten olen heikkona tuohon Serafiaan.
 
Raaputtimen Miska ja Minea on kiva 'pari'. Miska oli yhtenä vaihtoehtona mulla kun esikosita odotin, mies vain tyrmäs sen heti :snotty:

Helena on kaunis nimi eikä liian useasti käytössä laisinkaan, Sinuheen pitäis hiukan totutella ensin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mitkäs ne Inkkulin ja raaputtimen lasten nimet olikaan?

Teenlitkun Otso saa ainakin sellaisen miehekkään perisuomalaisen kaiun mun mielessäni!
Tuossahan ne ylempänä :saint:
No emmä nähäny :eek: koetin selata paaaljon kauempaa...


Tuo Iita on aivan ihana :D samaten olen heikkona tuohon Serafiaan.
On toi Iitakin palstalla jo kertaalleen haukuttu :LOL:
 
hs
Iitassa on vähän samaa ideaa ku Justiinassa. semmonen pirttihirmu, hyvällä tavalla. :D

mun ruotsinkielisissä korvissa noi T:t (IiTa, ManTa jne.) vaan kuulostaa vähän omituiselta. ei pahalla tavalla kuitenkaan. :)

Miskasta tulee vaan mieleen se jypin maalivahti. mies fanittaa jyppiä. nii ja sit se egyptiläinen mutta en oo lukenu niin ei saa mitään mielikuvia siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hs:
Iitassa on vähän samaa ideaa ku Justiinassa. semmonen pirttihirmu, hyvällä tavalla. :D

mun ruotsinkielisissä korvissa noi T:t (IiTa, ManTa jne.) vaan kuulostaa vähän omituiselta. ei pahalla tavalla kuitenkaan. :)

Miskasta tulee vaan mieleen se jypin maalivahti. mies fanittaa jyppiä. nii ja sit se egyptiläinen mutta en oo lukenu niin ei saa mitään mielikuvia siitä.
Mä saan aina olla korjaamassa että IiTa eikä IiDa :kieh:
 

Yhteistyössä